Bakalářská práce se zabývá propagačním mixem Střední školy Kostka. Ve svém úvodu zpracovává definice s vazbou na marketingový mix, komunikační mix a vzdělávací soustavu České republiky. Zaměřuje se na propagační aktivity v kontextu nabídky sekundárního vzdělávání. Na zjištěné poznatky navazuje podrobným popisem aktivit, se kterými škola v rámci komunikačního mixu pracuje. Propagační aktivity školy jsou následně podrobeny průzkumu, analýze, vyhodnocení a na ně navazujících doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis relates to the promotional mix of Kostka High School. The introduction focuses on connection between both, marketing and communication mix, and the education system of the Czech Republic. It concentrates on promotional activities in the context of secondary education. The findings are followed by a detailed description of the school communication mix activities. The promotional activities of the school are then subjected to research, analysis, evaluation and related recommendations.
Klíčová slova
Klíčová slova: komunikační mix, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, střední škola, vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Keywords: communication mix, promotion, advertising, sales promotion, public relations, personal sales, direct marketing, high school, education
Rozsah průvodní práce
88 s. (120 634 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá propagačním mixem Střední školy Kostka. Ve svém úvodu zpracovává definice s vazbou na marketingový mix, komunikační mix a vzdělávací soustavu České republiky. Zaměřuje se na propagační aktivity v kontextu nabídky sekundárního vzdělávání. Na zjištěné poznatky navazuje podrobným popisem aktivit, se kterými škola v rámci komunikačního mixu pracuje. Propagační aktivity školy jsou následně podrobeny průzkumu, analýze, vyhodnocení a na ně navazujících doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis relates to the promotional mix of Kostka High School. The introduction focuses on connection between both, marketing and communication mix, and the education system of the Czech Republic. It concentrates on promotional activities in the context of secondary education. The findings are followed by a detailed description of the school communication mix activities. The promotional activities of the school are then subjected to research, analysis, evaluation and related recommendations.
Klíčová slova
Klíčová slova: komunikační mix, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing, střední škola, vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Keywords: communication mix, promotion, advertising, sales promotion, public relations, personal sales, direct marketing, high school, education
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti marketingového mixu školy.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody v podobě kvantitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě online dotazníkového šetření. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti marketingového mixu školy.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody v podobě kvantitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě online dotazníkového šetření. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
DURĎÁK, Aleš. 2019. Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích. Prostějov : ComputerMedia. ISBN 978-80-7402-398-9.
HORŇÁK, Pavel. 2018. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marektingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM. ISBN 978-80-875-0094-1.
KOZEL, Roman a Lenka Mynářová a Hana Svobodová. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha : Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-7298-1.
SVĚTÍK, Jaroslav. 1996. Marketing školy. Zlín : EKKA Zlín. ISBN 80-902200-8-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-9122-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MiIKEŠ. 2010. Reklama Jak dělat reklamu 3., aktualizované a doplněné vydání. Třetí vydání. Praha : Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
DURĎÁK, Aleš. 2019. Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích. Prostějov : ComputerMedia. ISBN 978-80-7402-398-9.
HORŇÁK, Pavel. 2018. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marektingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM. ISBN 978-80-875-0094-1.
KOZEL, Roman a Lenka Mynářová a Hana Svobodová. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha : Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-7298-1.
SVĚTÍK, Jaroslav. 1996. Marketing školy. Zlín : EKKA Zlín. ISBN 80-902200-8-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-9122-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MiIKEŠ. 2010. Reklama Jak dělat reklamu 3., aktualizované a doplněné vydání. Třetí vydání. Praha : Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Přijde vám vizuál magazínu, billboardu nebo webu atraktivní (vzhledem k cílové skupině
15+)? Případně, jak byste jej upravila?
2. Jakou vazbu vidíte mezi výběrem školy vzhledem k budoucímu povolání a propagačnímu
mixu školy
Studentka připraveně reagovala na položené otázky.