Bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování zákazníka.
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování zákazníka v kategorii sluchátka u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii.
V teoretické části jsou vymezeny a popsány stěžejní pojmy, které jsou důležité pro porozumění dané problematice.
V praktické části je charakterizována značka DATART od historie až po současnost. Dále tato část obsahuje kvalitativní výzkum, který je zaměřen na individuální polostrukturované rozhovory a kvantitativní výzkum, který je řešen pomocí dotazníkového šetření.
V závěru bakalářské práce jsou shrnuta nejdůležitější data a údaje a navržena zásadní doporučení pro naplnění jednotlivých cílů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on consumer behavior of the customer.
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the consumer behavior of the customer in the category Headphones for the DATART brand, including increasing market share and increasing awareness of the entire category.
The theoretical part defines and describes the key concepts that are important for understanding the issue. Furthermore, this part contains qualitative research, which is focused on individual semi-structured interviews and quantitative research, which is addressed by a questionnaire survey.
At the end of the bachelor's thesis, the most important data and fundamental recommendations for the fulfillment of individual goals are proposed.
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřebitelské chování zákazníka.
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování zákazníka v kategorii sluchátka u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii.
V teoretické části jsou vymezeny a popsány stěžejní pojmy, které jsou důležité pro porozumění dané problematice.
V praktické části je charakterizována značka DATART od historie až po současnost. Dále tato část obsahuje kvalitativní výzkum, který je zaměřen na individuální polostrukturované rozhovory a kvantitativní výzkum, který je řešen pomocí dotazníkového šetření.
V závěru bakalářské práce jsou shrnuta nejdůležitější data a údaje a navržena zásadní doporučení pro naplnění jednotlivých cílů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on consumer behavior of the customer.
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the consumer behavior of the customer in the category Headphones for the DATART brand, including increasing market share and increasing awareness of the entire category.
The theoretical part defines and describes the key concepts that are important for understanding the issue. Furthermore, this part contains qualitative research, which is focused on individual semi-structured interviews and quantitative research, which is addressed by a questionnaire survey.
At the end of the bachelor's thesis, the most important data and fundamental recommendations for the fulfillment of individual goals are proposed.
Zpracujte literární rešerši oblasti spotřebitelského chování zákazníka a maloobchodního prodeje v kategorii Sluchátek online a offline prostředí.
Formulujte výzkumné otázky a cíl práce.
Analyzujte pomocí zvolených marketingových výzkumů spotřebitelské chování zákazníků při výběru a nákupu v kategorii Sluchátek.
Na základě jednotlivých analýz vyvoďte závěry a navrhněte doporučení značce X s cílem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši oblasti spotřebitelského chování zákazníka a maloobchodního prodeje v kategorii Sluchátek online a offline prostředí.
Formulujte výzkumné otázky a cíl práce.
Analyzujte pomocí zvolených marketingových výzkumů spotřebitelské chování zákazníků při výběru a nákupu v kategorii Sluchátek.
Na základě jednotlivých analýz vyvoďte závěry a navrhněte doporučení značce X s cílem navýšení tržního podílu a zvýšení povědomí o celé kategorii.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada, 2013. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1698-1.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-361-3.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Jan a Vratislav KOZÁK. Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-33-0.
SCHIFFMAN, Leon G., Leslie Lazar. KANUK a Håvard. HANSEN, 2012.Consumer be-haviour: a European outlook. 2nd ed. New York: Pearson Financial Times/Prentice Hall. ISBN 0273736957.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada, 2013. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1698-1.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-361-3.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Jan a Vratislav KOZÁK. Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-33-0.
SCHIFFMAN, Leon G., Leslie Lazar. KANUK a Håvard. HANSEN, 2012.Consumer be-haviour: a European outlook. 2nd ed. New York: Pearson Financial Times/Prentice Hall. ISBN 0273736957.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1) Vysvětlete rozdíly mezi spotřebitelem, zákazníkem a nakupujícím.
2) Definujte postoje a jejich význam pro analýzu spotřebitelského chování.
3) Jaké jsou hlavní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem?
Student plně zodpověděl na otázky.