Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19.
Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných reklamních spotů a na výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce se nacházejí doporučení pro zlepšení komunikačních aktivit pivovarů.
Anotace v angličtině
This bachelor these sis devoted to the marketing communication of Czech breweries. Specifically, it focuses on communicatio of the biggest Czech breweries during COVID-19 pandemic. The theoretical part defines terms related to marketing, marketing mix, marketing communication mix, beer industry and COVID-19 pandemic.
The practical part is focused on marketing communication of breweries during coronacrisis, an analysis of selected commercials and the research in form of semi structured interview. In the conclusion, the are some recommendations to improve communication activities of the breweries.
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19.
Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných reklamních spotů a na výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce se nacházejí doporučení pro zlepšení komunikačních aktivit pivovarů.
Anotace v angličtině
This bachelor these sis devoted to the marketing communication of Czech breweries. Specifically, it focuses on communicatio of the biggest Czech breweries during COVID-19 pandemic. The theoretical part defines terms related to marketing, marketing mix, marketing communication mix, beer industry and COVID-19 pandemic.
The practical part is focused on marketing communication of breweries during coronacrisis, an analysis of selected commercials and the research in form of semi structured interview. In the conclusion, the are some recommendations to improve communication activities of the breweries.
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti marketingové komunikace, pivovarnictví v kontextu s koronavirovou situací v ČR.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky. V rámci výzkumné metody v podobě kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťe přínosy práce pro praktické využití a stanovte doporučení pro zkoumanou oblast.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti marketingové komunikace, pivovarnictví v kontextu s koronavirovou situací v ČR.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky. V rámci výzkumné metody v podobě kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťe přínosy práce pro praktické využití a stanovte doporučení pro zkoumanou oblast.
Seznam doporučené literatury
CHLÁDEK, Ladislav. 2007. Pivovarnictví. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-1616-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7
Seznam doporučené literatury
CHLÁDEK, Ladislav. 2007. Pivovarnictví. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-1616-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. 2011. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Lze tedy konstatovat, že tradiční reklama u tradiční cílové skupiny již neplní svoji funkci?
Proč jste se rohodl pro počet 7 respondentů / participantů? Případně co Vás ovlivnilo, že jich bylo jen 7?
Více otázek, viz přioložené posudky.
doc. Šramová - Jaký typ analýzy jste v práci použil? A při rozhovorech? Proč právě tato věková kategorie?
Student připraveně reagoval na položené dotazy.