Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a vyhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the dressmaker´s shop and results of performed questionare survey.
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a vyhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the dressmaker´s shop and results of performed questionare survey.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu bakalářské práce.
2. Stanovte cíl práce, metodiku výzkumu a definujte výzkumné otázky.
3. Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu bakalářské práce.
2. Stanovte cíl práce, metodiku výzkumu a definujte výzkumné otázky.
3. Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Přeložila Hana Machková. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247- 0966-X
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ, 2010. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3339-5
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80- 86898-48-2
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Přeložila Hana Machková. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247- 0966-X
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ, 2010. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3339-5
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80- 86898-48-2
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoducí práce (Ing. Radomila Soukalová, PhD.) byly položeny následující otázky:
1. U PESTE analýzy uvádíte hospodářský cyklus, inflaci a nákupy na internetu jako příležitosti i hrozby. Prosím, objasněte toto tvrzení a uveďte příklady konkrétních situací.
2. Charakterizujte z hlediska teorie SWOT analýzu
V oponentském posudku (Mgr. Markéta Nemeškalová) byly položeny tyto otázky:
1. Jaká je pozice firmy vzhledem ke konkrétním konkurentům v oboru/v oblasti? Promítnou se tyto údaje nějak do SWOT analýzy, kterou jste představila? Otázka týkající se přímé konkurence je také součástí Vašeho dotazníkového šetření?
2. Uvádíte, že zdrojem kontaktů pro Váš výzkum byla databáze butiku KATY ateliér. Jak si vysvětlíte, že 32 % dotazovaných žen o této firmě nikdy neslyšela?
3. Zmiňujete, že výzkumu se účastní pouze 27 reálných zákaznic firmy, ale hodnocení online komunikace butiku se zúčastnily všechny dotazované ženy. Měly tedy i potenciální zákaznice, které online komunikaci butiku neznají, možnost (např. link) v rámci vyplňování dotazníku webové stránky navštívit a tím pádem zhodnotit?
Studentka v rámci obhajoby odpověděla na položené otázky.