Záverečná práca sa zaoberá užívateľským testovaním internetového obchodu firmy SKL
s. r. o. Jej teoretická časť prechádza cez okruhy od digitálneho marketingu cez e-commerce až po zásady pre tvorbu webových stránok.
Hlavným cieľom práce je zistiť pomocou užívateľského testovania, s akými najčastejšími nedostatkami sa užívatelia stretávajú na tomto internetovom obchode. Na základe zistení si autorka kladie za účel vytvoriť odporúčania na vylepšenie efektívnosti vzhľadu webovej stránky po jej UX, grafickej a obsahovej stránke.
Anotace v angličtině
The final work is about user testing of the company's SKL s. r. o. online store. Its theoretical part goes through the areas from digital marketing through e-commerce to the principles for creating websites.
The main goal of the work is to find out through user testing what are the most common shortcomings users encounter in this online store. Based on the findings, the author makes herself a goal to create suggestions for improving the effectiveness of the appearance of the website after its UX, graphics, and content.
online marketing, e-commerce, e-shop, online store, website, user testing, UX
Rozsah průvodní práce
79 s. (116 531 znakov).
Jazyk
SK
Anotace
Záverečná práca sa zaoberá užívateľským testovaním internetového obchodu firmy SKL
s. r. o. Jej teoretická časť prechádza cez okruhy od digitálneho marketingu cez e-commerce až po zásady pre tvorbu webových stránok.
Hlavným cieľom práce je zistiť pomocou užívateľského testovania, s akými najčastejšími nedostatkami sa užívatelia stretávajú na tomto internetovom obchode. Na základe zistení si autorka kladie za účel vytvoriť odporúčania na vylepšenie efektívnosti vzhľadu webovej stránky po jej UX, grafickej a obsahovej stránke.
Anotace v angličtině
The final work is about user testing of the company's SKL s. r. o. online store. Its theoretical part goes through the areas from digital marketing through e-commerce to the principles for creating websites.
The main goal of the work is to find out through user testing what are the most common shortcomings users encounter in this online store. Based on the findings, the author makes herself a goal to create suggestions for improving the effectiveness of the appearance of the website after its UX, graphics, and content.
online marketing, e-commerce, e-shop, online store, website, user testing, UX
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro zpracování tématu
V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma formulujte cíl a účel práce, výzkumné otázky a metodu výzkumu
Představte internetový obchod, na kterém bude probíhat uživatelské testování a popište jeho současný stav
Realizujte uživatelské testování dle scenáře
Interpretujte získaná data a zodpovězte výzkumné otázky
Na základě výsledků uživatelského testování formulujte doporučení a závěry
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro zpracování tématu
V návaznosti na teoretická východiska a s ohledem na téma formulujte cíl a účel práce, výzkumné otázky a metodu výzkumu
Představte internetový obchod, na kterém bude probíhat uživatelské testování a popište jeho současný stav
Realizujte uživatelské testování dle scenáře
Interpretujte získaná data a zodpovězte výzkumné otázky
Na základě výsledků uživatelského testování formulujte doporučení a závěry
Seznam doporučené literatury
ALLANWOOD, Gavin, Peter BEARE, 2019. User experience design: a practical introduction. 2. vyd. Londýn: Bloomsbury Publishing. 159 s. ISBN 978-1350021709
JANOUCH, Viktor, 2020. Internetový marketing. 3. vyd. Brno: Computer Press. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Londýn: Kogan Page. 364 s. ISBN 978-0749-48-422-4
KRUG, Steve, 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press. 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
ŘEZÁČ, Jan, 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 2. vyd. Brno: House of Řezáč. 211 s. ISBN 978-80-270-0644-1
Seznam doporučené literatury
ALLANWOOD, Gavin, Peter BEARE, 2019. User experience design: a practical introduction. 2. vyd. Londýn: Bloomsbury Publishing. 159 s. ISBN 978-1350021709
JANOUCH, Viktor, 2020. Internetový marketing. 3. vyd. Brno: Computer Press. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Londýn: Kogan Page. 364 s. ISBN 978-0749-48-422-4
KRUG, Steve, 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press. 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
ŘEZÁČ, Jan, 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 2. vyd. Brno: House of Řezáč. 211 s. ISBN 978-80-270-0644-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jak lze po technické a účetní stránce legálně přijímat platby kryptoměnami?
Nabízí dodavatel platformy poradenství provozovatelům s cílem zlepšit kvalitu e-shopů?
Má provozovatel e-shopu zájem nasadit doporučení do praxe a vyhodnocovat přínos?
Studentka plně a správně odpověděla na položené otázky.