Bakalárska práca sa zaoberá vývojom produktového konceptu doposiaľ nedostupného relaxačného balíčka určeného pre ženy. V rámci teoretickej časti sú definové pojmy súvisiace s vývojom nového produktu a nastavením marketingovej stratégie nového produktu. V praktickej časti je na základe výsledkov kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zostavený ideálny koncept balíčka, analyzovaný potenciál vstupu na trh a z neho vyplývajúce nastavenie marketingovej stratégie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the product concept development process of a so far unavailible relaxing package for women. The theoretical part of this thesis defines terms related to the new product development process and marketing strategy development. Based on the results of both quantitative and qualitative research, the ideal product concept is compiled together with market entry analysis and marketing strategy development resulting from this analysis.
Klíčová slova
nový produkt, vývoj nového produktu, produktový koncept, marketingová stratégia, produktový balíček, balíček pre ženy
Klíčová slova v angličtině
new product, new product development, product concept, marketing strategy, product package, package for women
Rozsah průvodní práce
66 s. (102 847 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom produktového konceptu doposiaľ nedostupného relaxačného balíčka určeného pre ženy. V rámci teoretickej časti sú definové pojmy súvisiace s vývojom nového produktu a nastavením marketingovej stratégie nového produktu. V praktickej časti je na základe výsledkov kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zostavený ideálny koncept balíčka, analyzovaný potenciál vstupu na trh a z neho vyplývajúce nastavenie marketingovej stratégie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the product concept development process of a so far unavailible relaxing package for women. The theoretical part of this thesis defines terms related to the new product development process and marketing strategy development. Based on the results of both quantitative and qualitative research, the ideal product concept is compiled together with market entry analysis and marketing strategy development resulting from this analysis.
Klíčová slova
nový produkt, vývoj nového produktu, produktový koncept, marketingová stratégia, produktový balíček, balíček pre ženy
Klíčová slova v angličtině
new product, new product development, product concept, marketing strategy, product package, package for women
Zásady pro vypracování
1. Studiem relevantních zdrojů zpracujte teoretická východiska zvolených témat vývoje nového produktu a marketingové strategie
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu
3. Proveďte kvalitativní výzkum formou focus group
4. Interpretujte výsledky výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky
5. Na základě výsledků šetření navrhněte výslednou podobu konceptu produktu a formulujte východiska pro tvorbu marketingové strategie produktu
Zásady pro vypracování
1. Studiem relevantních zdrojů zpracujte teoretická východiska zvolených témat vývoje nového produktu a marketingové strategie
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu
3. Proveďte kvalitativní výzkum formou focus group
4. Interpretujte výsledky výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky
5. Na základě výsledků šetření navrhněte výslednou podobu konceptu produktu a formulujte východiska pro tvorbu marketingové strategie produktu
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: An introduction. 13th ed. Boston: Pearson. 669 s. ISBN 9781292146508
DIB, Allan, 2018. The 1-page marketing plan: get new customers, get more money and stand out from the crowd. Miami: Successwise. 228 s. ISBN 9871989025017
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Praha: Grada. 269 s. ISBN 9788024726908
KOTLER, Philip a Kevin Keller LANE, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada. 816 s. ISBN 9788024741505
VÁVROVÁ, Věra a Gustav TOMEK, 2001. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada. 352 s. ISBN 8024700530
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK, 2017. Marketing: An introduction. 13th ed. Boston: Pearson. 669 s. ISBN 9781292146508
DIB, Allan, 2018. The 1-page marketing plan: get new customers, get more money and stand out from the crowd. Miami: Successwise. 228 s. ISBN 9871989025017
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Praha: Grada. 269 s. ISBN 9788024726908
KOTLER, Philip a Kevin Keller LANE, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada. 816 s. ISBN 9788024741505
VÁVROVÁ, Věra a Gustav TOMEK, 2001. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada. 352 s. ISBN 8024700530
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku (RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. Jaké jsou výhody a nevýhody metody "focus group" v provedení "face-to-face" a v prostředí "on-line"?
2. Jak (jakou metodou) byly vybírány respondentky v kvantitativním výzkum, kde jste uplatnil kontaktní techniku CAWI?
3. V čem spočívá riziko současného nabízení dražší a levnější varianty Spackage?
Student odpověděl na položené otázky oponentky práce.