Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu sportu a komunikačních kanálů. Praktická část naopak za pomoci kvalitativního výzkumu využívá tyto pojmy v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about effectivity of marketing communications of university hockey league in Czech republic. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge in the field of marketing communication, sports marketing and communication channels. On the contrary, the practical part, with the help of qualitative research, requires these concepts in practice.
Klíčová slova
Online komunikace, online marketing, efektivita, sportovní marketing, polostrukturované rozhovory, efektivita
Klíčová slova v angličtině
Online communication, online marketing, effectivity, sport marketing, semi-structured inter-views, effectivity
Rozsah průvodní práce
59 s. (90 441 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu sportu a komunikačních kanálů. Praktická část naopak za pomoci kvalitativního výzkumu využívá tyto pojmy v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about effectivity of marketing communications of university hockey league in Czech republic. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge in the field of marketing communication, sports marketing and communication channels. On the contrary, the practical part, with the help of qualitative research, requires these concepts in practice.
Klíčová slova
Online komunikace, online marketing, efektivita, sportovní marketing, polostrukturované rozhovory, efektivita
Klíčová slova v angličtině
Online communication, online marketing, effectivity, sport marketing, semi-structured inter-views, effectivity
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska z oblasti marketingu, sportovního marketingu, sociálních sítí atd. 2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky, 3. Popište současný stav marketingové komunikace daného subjektu. 4. Proveďte výzkum a zanalyzujte vyzkoumaná data, na základě kterých zodpovězte výzkumné otázky. 5. Zformulujte závěr práce a zhodnoťte její přínos.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska z oblasti marketingu, sportovního marketingu, sociálních sítí atd. 2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky, 3. Popište současný stav marketingové komunikace daného subjektu. 4. Proveďte výzkum a zanalyzujte vyzkoumaná data, na základě kterých zodpovězte výzkumné otázky. 5. Zformulujte závěr práce a zhodnoťte její přínos.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8
DAŇHELOVÁ, Šárka et al., 2005. Sportovní marketing. Brno: Masarykova univerzita 2005. ISBN 80-210-3901-9
KARLÍČEK, Miroslav et al. 2018. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5869-5
DURDOVÁ, Irena et al. 2005. Základní aspekty sportovního marketingu. Ostrava: VŠB. ISBN 80-248-0827-7
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK et al., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8
DAŇHELOVÁ, Šárka et al., 2005. Sportovní marketing. Brno: Masarykova univerzita 2005. ISBN 80-210-3901-9
KARLÍČEK, Miroslav et al. 2018. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5869-5
DURDOVÁ, Irena et al. 2005. Základní aspekty sportovního marketingu. Ostrava: VŠB. ISBN 80-248-0827-7
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK et al., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jak byli vybráni "participanti" - "zástupci cílové skupiny"? Proč to byli pouze vysokoškolští studenti a proč jich bylo osm?
Byly otázky pro rozhovor pretestovány?
Jaké empirické výzkumy cílového publika typu konzumenti sportovních/hokejových soutěží existují v ČR a zahraničí a jak vymezují cílovou skupinu konzumenti hokejových / vysokoškolských soutěží hokejové soutěže?
Student plně odpověděl na položené otázky.