Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care.
Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis researches how to use digital marketing to increase sales of e-shop, which operate in the B2B market. For the work, a new company selling ecological packa-ging to gastronomic companies called Pack & Care was chosen. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of marketing in the B2B sector, digital communication, e-commerce and the determination of work methodology. Within the practical part, research and analyzes were prepared based on which research questions will be answered, the goals of the work will be fulfilled, and recommendations for the company Pack & Care will be created.
e-commerce, digital communication, digital marketing, B2B market, B2B marketing, marketing communication
Rozsah průvodní práce
77 s. (112 573 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care.
Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis researches how to use digital marketing to increase sales of e-shop, which operate in the B2B market. For the work, a new company selling ecological packa-ging to gastronomic companies called Pack & Care was chosen. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of marketing in the B2B sector, digital communication, e-commerce and the determination of work methodology. Within the practical part, research and analyzes were prepared based on which research questions will be answered, the goals of the work will be fulfilled, and recommendations for the company Pack & Care will be created.
e-commerce, digital communication, digital marketing, B2B market, B2B marketing, marketing communication
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury pojednávající o digitální komunikaci, B2B marketingu a e-komerci. Na základě teoretického základu formulujte výzkumné otázky, metody výzkumu a cíle práce.
Zpracujte analýzu současného působení a komunikace značky Pack & Care v digitálním prostředí.
Realizujte marketingový výzkum týkající se nákupního chování a vnímání značky Pack & Care její cílovou skupinou.
Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Na základě zjištěných dat a výsledků výzkumu vytvořte digitální komunikační strategii a doporučení ohledně využití e-shopu pro prodej společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury pojednávající o digitální komunikaci, B2B marketingu a e-komerci. Na základě teoretického základu formulujte výzkumné otázky, metody výzkumu a cíle práce.
Zpracujte analýzu současného působení a komunikace značky Pack & Care v digitálním prostředí.
Realizujte marketingový výzkum týkající se nákupního chování a vnímání značky Pack & Care její cílovou skupinou.
Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Na základě zjištěných dat a výsledků výzkumu vytvořte digitální komunikační strategii a doporučení ohledně využití e-shopu pro prodej společnosti.
Seznam doporučené literatury
BLANEY, Bill, 2013. B2B A to Z: marketing tools and strategies that generate leads for your Business-to-Business company. [S.l.]: Denham Publishing. ISBN 9780988497702.
HALL, Simon, 2020. B2B digital marketing strategy: how to use new frameworks and models to achieve growth. London: KoganPage. ISBN 978-1-78966-254-2.
HANLON, Annmarie, 2019. Digital marketing: strategic planning & integration. Los Angeles: SAGE. ISBN 9781526426673.
CHLEBOVSKÝ, Vít, 2010. Marketing pro B-2-B trhy. Brno: Akademické nakladatelství CERM. ISBN 9788021441293.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 8024705133.
Seznam doporučené literatury
BLANEY, Bill, 2013. B2B A to Z: marketing tools and strategies that generate leads for your Business-to-Business company. [S.l.]: Denham Publishing. ISBN 9780988497702.
HALL, Simon, 2020. B2B digital marketing strategy: how to use new frameworks and models to achieve growth. London: KoganPage. ISBN 978-1-78966-254-2.
HANLON, Annmarie, 2019. Digital marketing: strategic planning & integration. Los Angeles: SAGE. ISBN 9781526426673.
CHLEBOVSKÝ, Vít, 2010. Marketing pro B-2-B trhy. Brno: Akademické nakladatelství CERM. ISBN 9788021441293.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 8024705133.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Je síť LinkedIn vhodná pro marketingovou komunikaci v B2B? Z jakého důvodu?
Proč má ČR nejvíce e-shopů na počet obyvatel v Evropě?
Popište výhody / nevýhody hybridního modelu, tj. navázání obchodního vztahu osobně prostřednictvím obchodních reprezentantů (s předvedením vzorků) a následného průběžného nakupování v e-shopu.
Student plně odpověděl na položené otázky.