Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan.
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme.
Anotace v angličtině
The presented thesis focuses on increasing awareness of the company's social responsibility and its specific communication campaigns provided by the company O2 Slovakia. The work has three parts. The theoretical part explains social marketing and advertising, defining young people from 15 to 26 years and their consumer behavior, attitude towards corporate social responsibility. It describes the research methodology, sets research questions, and a goal. The practical part presents O2 Slovakia and its Férová Nadácia with all activities on November 17, 1989. The practical parts interpret the results of quantitative and qualitative research. Based on these results, the author of work design a specific communication campaign in the project part.
This thesis aims to design a communication campaign that raises awareness of November 17 among target groups, and raise the reputation of O2 as a fair company that believes in the values of democracy and freedom on November 17.
corporate social responsibility,social marketing,digital marketing,O2 Slovakia, velvet revolution,november 1989,liberty,freedom,CSR,fairness
Rozsah průvodní práce
116 s. (174 460 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan.
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme.
Anotace v angličtině
The presented thesis focuses on increasing awareness of the company's social responsibility and its specific communication campaigns provided by the company O2 Slovakia. The work has three parts. The theoretical part explains social marketing and advertising, defining young people from 15 to 26 years and their consumer behavior, attitude towards corporate social responsibility. It describes the research methodology, sets research questions, and a goal. The practical part presents O2 Slovakia and its Férová Nadácia with all activities on November 17, 1989. The practical parts interpret the results of quantitative and qualitative research. Based on these results, the author of work design a specific communication campaign in the project part.
This thesis aims to design a communication campaign that raises awareness of November 17 among target groups, and raise the reputation of O2 as a fair company that believes in the values of democracy and freedom on November 17.
corporate social responsibility,social marketing,digital marketing,O2 Slovakia, velvet revolution,november 1989,liberty,freedom,CSR,fairness
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši a teoretické poznatky o sociálním marketingu, společenské odpovědnosti firem a tvorbě reklamní kampaně.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum na vybrané cílové skupině s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Ze závěru analýz zpracujte návrh komunikační kampaně pro danou cílovou skupinu na podporu povědomí o 17. listopadu 1989.
5. Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši a teoretické poznatky o sociálním marketingu, společenské odpovědnosti firem a tvorbě reklamní kampaně.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum na vybrané cílové skupině s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Ze závěru analýz zpracujte návrh komunikační kampaně pro danou cílovou skupinu na podporu povědomí o 17. listopadu 1989.
5. Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka, HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN:978-80-87500-80-4
JONES, David. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. 1. vyd.. Praha : Management Press, 2014. ISBN:978-80-7261-269-7
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém, KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportovaní. Praha: Grada, 2013. Management (Grada). ISBN:978-80-247-4480-3
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří, MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha : Grada, 2018. ISBN:978-80-247-5865-7
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Preložil Vlastimil JUPPA. praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN:978-80-256-2159-2
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka, HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN:978-80-87500-80-4
JONES, David. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. 1. vyd.. Praha : Management Press, 2014. ISBN:978-80-7261-269-7
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém, KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportovaní. Praha: Grada, 2013. Management (Grada). ISBN:978-80-247-4480-3
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří, MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha : Grada, 2018. ISBN:978-80-247-5865-7
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Preložil Vlastimil JUPPA. praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN:978-80-256-2159-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku (prof. Mgr. Peter Štarchoň, PhD.) byly položeny tyto otázky:
1. Zvažujte možnosť transferability danej kampane na český trh. V čom spočívajú jej potenciálne problémy v kontexte pozicionovania značky O2 na slovenskom a na českom trhu?
2. Prečo by sa, podľa Vás, značky mali a naopak, prečo by sa nemali vyjadrovať k celospoločenským otázkam a témam? 3. Uveďte ďalšie konkrétne príklady značiek, ktoré majú svoj vlastný názor v kontexte ich vlastnej spoločenskej zodpovednosti.
Studentka odpověděla na položené otázky oponenta.