Diplomová práce na téma Interní PR komunikace v době pandemie se zabývá virovým onemocněním COVID-19 a jeho dopadem na interní PR v MYJÓMI družstvu invalidů. Cílem je zjistit, do jaké míry pandemie COVID-19 ovlivnila jednotlivé formy interního PR. Práce je koncipována do tří částí - teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy týkající se Public Relations, interní komunikace, firemní kultury, komunikační strategie, COVID-19 a marketingového výzkumu. V praktické části je představeno MYJÓMI družstvo invalidů a proveden výzkum v podobě individuálních rozhovorů a dotazníků. Na základě výstupů z kvalitativního a kvantitativního výzkumu je v projektové části navržena komunikační strategie, kterou je možné aplikovat v době pandemie.
Anotace v angličtině
The Master's thesis on Internal PR communication during a pandemic deals with the viral disease COVID-19 and its impact on internal PR in MYJÓMI society for the disabled. The aim is to find out to what extent the COVID-19 pandemic affected individual forms of internal PR. The work is designed into three parts - theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the basic concepts related to Public Relations, intern communication, corporate culture, communication strategy, COVID-19, and marketing research. The practical part introduced MYJÓMI society for the disabled and research doing of individual interviews and questionnaires. Based on the outputs of qualitative and quantitative research, a communication strategy, which can be used during a pandemic, is proposed in the project part.
Klíčová slova
Public Relations, interní komunikace, firemní kultura, komunikační strategie, krizová komunikace, COVID-19, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, Intern Communication, Corporate Culture, Strategy of Communication, Crisis Communication, COVID-19, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
94 s. (127 214 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Interní PR komunikace v době pandemie se zabývá virovým onemocněním COVID-19 a jeho dopadem na interní PR v MYJÓMI družstvu invalidů. Cílem je zjistit, do jaké míry pandemie COVID-19 ovlivnila jednotlivé formy interního PR. Práce je koncipována do tří částí - teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy týkající se Public Relations, interní komunikace, firemní kultury, komunikační strategie, COVID-19 a marketingového výzkumu. V praktické části je představeno MYJÓMI družstvo invalidů a proveden výzkum v podobě individuálních rozhovorů a dotazníků. Na základě výstupů z kvalitativního a kvantitativního výzkumu je v projektové části navržena komunikační strategie, kterou je možné aplikovat v době pandemie.
Anotace v angličtině
The Master's thesis on Internal PR communication during a pandemic deals with the viral disease COVID-19 and its impact on internal PR in MYJÓMI society for the disabled. The aim is to find out to what extent the COVID-19 pandemic affected individual forms of internal PR. The work is designed into three parts - theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the basic concepts related to Public Relations, intern communication, corporate culture, communication strategy, COVID-19, and marketing research. The practical part introduced MYJÓMI society for the disabled and research doing of individual interviews and questionnaires. Based on the outputs of qualitative and quantitative research, a communication strategy, which can be used during a pandemic, is proposed in the project part.
Klíčová slova
Public Relations, interní komunikace, firemní kultura, komunikační strategie, krizová komunikace, COVID-19, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, Intern Communication, Corporate Culture, Strategy of Communication, Crisis Communication, COVID-19, Marketing Research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury pojednávající o PR, interní komunikaci, firemní kultuře, krizové komunikaci, komunikační strategii a marketingovém výzkumu.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, výzkumné metody a cíle práce.
3. Proveďte výzkumné řešení a zpracujte analýzu týkající se interního PR ve vybrané společnosti. Na základě závěrů výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky.
4. Na základě výsledků výzkumu navrhněte interní komunikační strategii.
5. Formulujte závěry a zhodnoťte dosažení cílů diplomové práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury pojednávající o PR, interní komunikaci, firemní kultuře, krizové komunikaci, komunikační strategii a marketingovém výzkumu.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, výzkumné metody a cíle práce.
3. Proveďte výzkumné řešení a zpracujte analýzu týkající se interního PR ve vybrané společnosti. Na základě závěrů výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky.
4. Na základě výsledků výzkumu navrhněte interní komunikační strategii.
5. Formulujte závěry a zhodnoťte dosažení cílů diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa, 2015. Public relations. Praha: Grada, 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4
HOLÁ, Jana, 2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, 170 s. ISBN 8025112500
JURÁŠKOVÁ, Olga, 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM, 68 s. ISBN 9788087500637
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1
URBAN, Jan, 2014. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 110 s. Právo a management. ISBN 9788087974056
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa, 2015. Public relations. Praha: Grada, 256 s. ISBN 978-80-247-5022-4
HOLÁ, Jana, 2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, 170 s. ISBN 8025112500
JURÁŠKOVÁ, Olga, 2015. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM, 68 s. ISBN 9788087500637
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1
URBAN, Jan, 2014. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 110 s. Právo a management. ISBN 9788087974056
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Stručně a jasně formulujte východiska pro projektovou část.
2. Budou vaše návrhy realizovány a v jakém časovém horizontu?
3. Které pozitivní stránky pro interní komunikaci pandemie organizaci přinesla?
Studentka odpověděla na otázky.