Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven samotný návrh na základě poznatků z praktické části. Ten bude sloužit agentuře k rozvoji svého portfolia, komunikaci a tím k většímu povědomí mezi potenciálními zákazníky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews and research probe. In the project part, the proposal will be determined on the basis of knowledge from the practical part. It will serve the agency to develop its portfolio, communication and thus to raise awareness among potential customers.
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven samotný návrh na základě poznatků z praktické části. Ten bude sloužit agentuře k rozvoji svého portfolia, komunikaci a tím k většímu povědomí mezi potenciálními zákazníky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews and research probe. In the project part, the proposal will be determined on the basis of knowledge from the practical part. It will serve the agency to develop its portfolio, communication and thus to raise awareness among potential customers.
1. Zpracujte obecnou teorii a postupy k plánování a realizování návrhu marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu, zohledněte specifika marketingu a marketingových komunikací služeb.
2. Definujte cíle, metody a výzkumné otázky práce. Charakterizujte agenturu včetně jejího makro a mikroprostředí.
3. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum včetně vyhodnocení, s cílem optimalizovat nový návrh marketingové kampaně
5. Navrhněte marketingovou kampaň na základě výsledků všech provedených analýz. Sestavte návrh rozpočtu a časový harmonogram. Formulujte možnosti a limity realizace navrhovaného projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte obecnou teorii a postupy k plánování a realizování návrhu marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu, zohledněte specifika marketingu a marketingových komunikací služeb.
2. Definujte cíle, metody a výzkumné otázky práce. Charakterizujte agenturu včetně jejího makro a mikroprostředí.
3. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum včetně vyhodnocení, s cílem optimalizovat nový návrh marketingové kampaně
5. Navrhněte marketingovou kampaň na základě výsledků všech provedených analýz. Sestavte návrh rozpočtu a časový harmonogram. Formulujte možnosti a limity realizace navrhovaného projektu.
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, Hana. 2002. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola. ISBN 8072650491.
EGER, Ludvík a Dana EGEROVÁ. 2014. Základy metodologie výzkumu: pro studenty ekonomických oborů. V Plzni: ZČU. ISBN 9788026104186.
JUŘÍKOVÁ, Martina.2014. Marketing služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 9788074543753.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. 2009. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada. ISBN 9788024720494.
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, Hana. 2002. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola. ISBN 8072650491.
EGER, Ludvík a Dana EGEROVÁ. 2014. Základy metodologie výzkumu: pro studenty ekonomických oborů. V Plzni: ZČU. ISBN 9788026104186.
JUŘÍKOVÁ, Martina.2014. Marketing služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 9788074543753.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. 2009. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada. ISBN 9788024720494.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Co přesně znamená "zapůjčení itineráře"? Jaký je význam slova itinerář v tomto kontextu?
2. Jaký je reálný proces nákupního chování u nastávající nevěsty - zejména ta část od nápadu oslovit agenturu, přes její hledání a výběr, oslovení, očekávání apod.
Studentka zodpověděla položené dotazy.