Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se
zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM).
Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu ZlínKečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost.
Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management.
The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing
communication and CRM. The practical part of the work defines the overall development of the company Baťa a.s. with a focus on marketing and CRM, containing information examined in the state district archive Zlín-Kečuva, Baťa fund. It also contains an analysis and comparison with the company Baťa, on the basis of which proposals were created for a selected company.
The aim of this work was to analyze the company's identification of weaknesses in the selected company and effective marketing and CRM solutions.
Klíčová slova
marketing, řízení vztahu se zákazníky, zákazník, vztahový marketing
Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se
zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM).
Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu ZlínKečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost.
Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management.
The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing
communication and CRM. The practical part of the work defines the overall development of the company Baťa a.s. with a focus on marketing and CRM, containing information examined in the state district archive Zlín-Kečuva, Baťa fund. It also contains an analysis and comparison with the company Baťa, on the basis of which proposals were created for a selected company.
The aim of this work was to analyze the company's identification of weaknesses in the selected company and effective marketing and CRM solutions.
Klíčová slova
marketing, řízení vztahu se zákazníky, zákazník, vztahový marketing
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005, 190 s. ISBN 8025107981.
KUMAR, V. a Werner J. REINARTZ. Customer relationship management: concept, strategy, and tools. Heidelberg: Springer, 2012, 378 s. ISBN 9783642201301.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Mgr. Gabriela Končitíková - 20 bodů: V čem spatřujete největší úskalí aplikace principů Baťovy soustavy řízení do vámi vybrané společnosti? Zodpovězeno zcela. Je možné vámi získané poznatky aplikovat i v jiné současné společnosti? Pokud ano, jaký byste navrhoval postup? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - 15 bodů: V čem spatřujete největší úskalí aplikace principů Baťovy soustavy řízení do vámi vybrané společnosti? Zodpovězeno zcela. Je možné vámi získané poznatky aplikovat i v jiné současné společnosti? Pokud ano, jaký byste navrhoval postup? Zodpovězeno zcela.
Mgr. Eva Kolářová, Ph.D.: Uvádíte, že byste kontaktoval zákazníka přes e-mail. Považujete tento způsob skutečně za efektivní? Zodpovězeno částečně.