Bakalářská práce je věnována vývoji nové 2D počítačové hry ve vývojovém prostředí MATLAB, za použití APP GESIGNERU.
Teoretická část se věnuje popisu prostředí, syntaxe a možnosti využití Vývojového prostře-dí MATLAB.
Praktická část obsahuje postup tvorby aplikace, uživatelského manuálu, tvorby nápovědy a popisu funkcí, které byly k tvorbě aplikace využity.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is devoted to the development of a new 2D computer game in the MATLAB development environment, using APP GESIGNER.
The theoretical part deals with the description of the environment, syntax and possibilities of using the MATLAB Development Environment.
The practical part contains the procedure of creating the application, user manual, creating help and a description of the functions that were used to create the application.
Bakalářská práce je věnována vývoji nové 2D počítačové hry ve vývojovém prostředí MATLAB, za použití APP GESIGNERU.
Teoretická část se věnuje popisu prostředí, syntaxe a možnosti využití Vývojového prostře-dí MATLAB.
Praktická část obsahuje postup tvorby aplikace, uživatelského manuálu, tvorby nápovědy a popisu funkcí, které byly k tvorbě aplikace využity.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is devoted to the development of a new 2D computer game in the MATLAB development environment, using APP GESIGNER.
The theoretical part deals with the description of the environment, syntax and possibilities of using the MATLAB Development Environment.
The practical part contains the procedure of creating the application, user manual, creating help and a description of the functions that were used to create the application.
1. Proveďte literární průzkum z oblasti popisu software MATLAB a prací zabývajícími se 2D počítačovými hrami v MATLAB.
2. Navrhněte novou hru ve 2D, sestavte vývojový diagram, vytvořte grafický návrh hry.
3. Realizujte hru, dialogy vytvořte pomocí objektově orientovaného programování v AppDesigner.
4. Vytvořte uživatelský manuál, nápovědu a popis funkcí.
5. Otestujte hru a dle doporučení testerů proveďte korekce.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární průzkum z oblasti popisu software MATLAB a prací zabývajícími se 2D počítačovými hrami v MATLAB.
2. Navrhněte novou hru ve 2D, sestavte vývojový diagram, vytvořte grafický návrh hry.
3. Realizujte hru, dialogy vytvořte pomocí objektově orientovaného programování v AppDesigner.
4. Vytvořte uživatelský manuál, nápovědu a popis funkcí.
5. Otestujte hru a dle doporučení testerů proveďte korekce.
Seznam doporučené literatury
KARBAN, Pavel. Výpočty a simulace v programech Matlab a Simulink. Praha: BEN-technická literatura, 2007. ISBN: 978-80-251-1448-3.
DOŇAR Bohuslav, ZAPLATÍLEK Karel. MATLAB - tvorba uživatelských aplikací. 1. vydání. Praha: BEN - technická literatura, 2004. 216 s. ISBN: 80-7300-133-0.
DUŠEK, František. MATLAB a Simulink - Úvod do používání. 1.vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001. 146 s. ISBN: 80-7194-273-1
PERŮTKA, Karel. MATLAB - Základy pro studenty automatizace a inform. Technologií. 1. vydání. Zlín: Fakulta technologická Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 321 s. ISBN: 80-7318-355-2.
KOZÁK, Štefan a Slavomír KAJAN. Matlab - Simulink. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 1999. 125 s. ISBN: 80-227-1213-2.
Seznam doporučené literatury
KARBAN, Pavel. Výpočty a simulace v programech Matlab a Simulink. Praha: BEN-technická literatura, 2007. ISBN: 978-80-251-1448-3.
DOŇAR Bohuslav, ZAPLATÍLEK Karel. MATLAB - tvorba uživatelských aplikací. 1. vydání. Praha: BEN - technická literatura, 2004. 216 s. ISBN: 80-7300-133-0.
DUŠEK, František. MATLAB a Simulink - Úvod do používání. 1.vydání. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001. 146 s. ISBN: 80-7194-273-1
PERŮTKA, Karel. MATLAB - Základy pro studenty automatizace a inform. Technologií. 1. vydání. Zlín: Fakulta technologická Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 321 s. ISBN: 80-7318-355-2.
KOZÁK, Štefan a Slavomír KAJAN. Matlab - Simulink. 1. vyd. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 1999. 125 s. ISBN: 80-227-1213-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své bakalářské práce. Prezentace působila dobrým dojmem. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta diplomové práce. Student postupně odpověděl na otázky oponenta práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotaz:
1) Ing. Černý: Kolik hodin jste strávil testováním aplikace?
Součástí prezentace byla ukázka vytvořené aplikace.
Na kladený dotaz student reagoval na dobré úrovni.