Cílem této práce je rozšíření nabídky služeb spolku Art centrum DAGI což zapříčiní navýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou zpracovány poznatky o cestovním ruchu, službách v cestovním ruchu, konkurenci a vysvětleny základní informace o tepelných čerpadlech, které jsou důležitou součástí zpracování projektové části. Analytická část vymezuje situaci spolku na trhu, také jsou zde provedeny rozhovory s předsedou spolku a stávajícími zákazníky a další analytické metody, jako například SWOT analýza. Analýzami bylo zjištěno, že spolek má možnost rozšířit svou nabídku služeb a že nová služba má potenciální klientelu i přínos pro spolek v podobě zpracování přebytečného tepla, které je v současnosti vypouštěno do vzduchu. V neposlední řadě je v projektové části vypracován návrh na zavedení nové celoroční výstavy pískových soch. Nová služba zahrnuje pořízení nové budovy, vytvoření pískových soch a propagace nové služby. Přínosem tohoto návrhu na zavedení nové služby je rozšíření portfolia služeb a konkurenceschopnosti spolku.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to expand the range of services of the association Art centrum DAGI. This should serve to increase the number of customers. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with information about tourism, services in tourism, competition and basic information about heat pumps. The heat pumps play an important part in the practical part of this thesis. The analytical part explains the situation of the association of Art centrum DAGI on the market as well as introduces interviews with the head of the association and customers of the association. Other analytical methods like SWOT analysis and such helped clarify that there is an oportunity to start a new service as there is demand for the new service of the association. The new service is going to bring benefits to the association in the form of processing excess heat, which is currently released into the air. Last but not least is the proposal of a new service, which should be the exhibition of sand sculptures. This exhibition should take place inside of the gallery building permanently and the gallery should be heated by the excess heat otherwise released into the air. This new service includes buying new building, creating sand sculptures, promotion and such. The benefit of this new service proposed in the project part of this thesis is expansion of the service portfolio and increasing competitiveness of the association.
Klíčová slova
cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, služby v oblasti umění, rozhovor, Rožnovsko, SWOT analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
tourism, cultural tourism, services in art, interview, Rožnovsko, SWOT analysis, marketing mix
Rozsah průvodní práce
110 s. (155 029 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je rozšíření nabídky služeb spolku Art centrum DAGI což zapříčiní navýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou zpracovány poznatky o cestovním ruchu, službách v cestovním ruchu, konkurenci a vysvětleny základní informace o tepelných čerpadlech, které jsou důležitou součástí zpracování projektové části. Analytická část vymezuje situaci spolku na trhu, také jsou zde provedeny rozhovory s předsedou spolku a stávajícími zákazníky a další analytické metody, jako například SWOT analýza. Analýzami bylo zjištěno, že spolek má možnost rozšířit svou nabídku služeb a že nová služba má potenciální klientelu i přínos pro spolek v podobě zpracování přebytečného tepla, které je v současnosti vypouštěno do vzduchu. V neposlední řadě je v projektové části vypracován návrh na zavedení nové celoroční výstavy pískových soch. Nová služba zahrnuje pořízení nové budovy, vytvoření pískových soch a propagace nové služby. Přínosem tohoto návrhu na zavedení nové služby je rozšíření portfolia služeb a konkurenceschopnosti spolku.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to expand the range of services of the association Art centrum DAGI. This should serve to increase the number of customers. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with information about tourism, services in tourism, competition and basic information about heat pumps. The heat pumps play an important part in the practical part of this thesis. The analytical part explains the situation of the association of Art centrum DAGI on the market as well as introduces interviews with the head of the association and customers of the association. Other analytical methods like SWOT analysis and such helped clarify that there is an oportunity to start a new service as there is demand for the new service of the association. The new service is going to bring benefits to the association in the form of processing excess heat, which is currently released into the air. Last but not least is the proposal of a new service, which should be the exhibition of sand sculptures. This exhibition should take place inside of the gallery building permanently and the gallery should be heated by the excess heat otherwise released into the air. This new service includes buying new building, creating sand sculptures, promotion and such. The benefit of this new service proposed in the project part of this thesis is expansion of the service portfolio and increasing competitiveness of the association.
Klíčová slova
cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, služby v oblasti umění, rozhovor, Rožnovsko, SWOT analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
tourism, cultural tourism, services in art, interview, Rožnovsko, SWOT analysis, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky služeb Art centra DAGI z.s.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt rozšíření portfolia služeb cestovního ruchu ve spolku Art centrum DAGI z.s.
Podrobte projekt nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky služeb Art centra DAGI z.s.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt rozšíření portfolia služeb cestovního ruchu ve spolku Art centrum DAGI z.s.
Podrobte projekt nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets & strategies. 7th edition. Palo Alto, California: PlanningShop, 2019, 444 s. ISBN 978-1-933895-82-6.
BERÁNEK, Jaromír. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting, 2013, 296 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
OSTROM, Lee T. a Cheryl A. WILHELMSEN. Risk assessment: tools, techniques, and their applications. Second edition. Hoboken, NJ: Wiley, 2019, 573 s. ISBN 978-1-119-48346-5.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 978-80-247-5021-7.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets & strategies. 7th edition. Palo Alto, California: PlanningShop, 2019, 444 s. ISBN 978-1-933895-82-6.
BERÁNEK, Jaromír. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting, 2013, 296 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
OSTROM, Lee T. a Cheryl A. WILHELMSEN. Risk assessment: tools, techniques, and their applications. Second edition. Hoboken, NJ: Wiley, 2019, 573 s. ISBN 978-1-119-48346-5.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 978-80-247-5021-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D., hodnocení známkou: B
Oponent práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
Vysvetlite, prečo ste v rámci propagácie využili práve tieto nástroje komunikačního mixu (offline a online forma), viď str. 86, tab. 5. Využíva ich spolek i v súčasnosti? Ako meriate, či tieto komunikačné nástroje sú vhodné a zvyšujú spolku návštevnosť? Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
Prečo neuvažujete v práci s využitím sociálnych sietí a platenými kampaňmi? Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Vysvětlete prosím, jak jste počítala marží 1624% a 1224% na str. 66? Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
Další otázky:
Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D., Jak probíhá distribuce reklamních letáků? Zodpovězeno částečně
Ing. Monika Horáková, Ph.D., Kdo je nejčastější návštěvník a jaká je jejich segmentace? Zodpovězeno částečně
Ing. Monika Horáková, Ph.D., Existuje spolupráce se středními školami jako potenciálními zákazníky? Zodpovězeno částečně
Ing. Karel Slinták, Ph.D., Proč je organizace vedena jako spolek, a ne zisková společnost? Zodpovězeno částečně
Ing. Karel Slinták, Ph.D., Jaké je financování spolku? Zodpovězeno částečně