Bakalářská práce je zaměřena na problematiku PPC reklamy. Jejím cílem je zanalyzování platforem Google Ads, Seznam Sklik společně s nastavením kampaní pro vybraný podnik se zaměřením na překladatelské služby. Systémy byly navzájem komparativně porovnány. Prostřednictvím dotazníkového šetření proběhla analýza podniků poptávající překladatelské služby. Zjištěná data byla implementována do reklamních kampaní. Po ukončení jednotlivých kampaní proběhlo jejich vyhodnocení a následné doporučení řešení pro další fáze pokračování kampaní.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is aimed on issue of PPC advertising. Its goal is to analyze Google Ads, Seznam Sklik platforms together with setting campaings for select comapny with specialty to translation services. Both systems compared to each other. Analysis of companies demanding translation services was carried out via survey. Established data was implemented to advertising compaigns. Assessment individual of campaigns passed off after finishing and subsequently recommended solution for next phase of the campaigns continuation.
Klíčová slova
PPC reklama, Google Ads, Seznam Sklik, online reklama, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
PPC advertising, Google Ads, Seznam Sklik, online advertising, marketing communication.
Rozsah průvodní práce
68 s., 6 s. přílohy dotazníků
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku PPC reklamy. Jejím cílem je zanalyzování platforem Google Ads, Seznam Sklik společně s nastavením kampaní pro vybraný podnik se zaměřením na překladatelské služby. Systémy byly navzájem komparativně porovnány. Prostřednictvím dotazníkového šetření proběhla analýza podniků poptávající překladatelské služby. Zjištěná data byla implementována do reklamních kampaní. Po ukončení jednotlivých kampaní proběhlo jejich vyhodnocení a následné doporučení řešení pro další fáze pokračování kampaní.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is aimed on issue of PPC advertising. Its goal is to analyze Google Ads, Seznam Sklik platforms together with setting campaings for select comapny with specialty to translation services. Both systems compared to each other. Analysis of companies demanding translation services was carried out via survey. Established data was implemented to advertising compaigns. Assessment individual of campaigns passed off after finishing and subsequently recommended solution for next phase of the campaigns continuation.
Klíčová slova
PPC reklama, Google Ads, Seznam Sklik, online reklama, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
PPC advertising, Google Ads, Seznam Sklik, online advertising, marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku PPC reklamy.
II. Praktická část
Analyzujte systémy Google Ads a Seznam Sklik.
Zpracujte pro vybraný podnik návrh PPC kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik a jejich vyhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku PPC reklamy.
II. Praktická část
Analyzujte systémy Google Ads a Seznam Sklik.
Zpracujte pro vybraný podnik návrh PPC kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik a jejich vyhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BECK, Alexander. Google AdWords. Praha: Grada, 2009. Průvodce (Grada). ISBN 978-802-4728-988.
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-802-5137-574.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-802-5137-604.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2016. ISBN 978-1292-077-61-1.