Cílem této diplomové práce je navrhnout vizuální identitu Cen Anděl Coca-Cola 2021. V teoretické části se obeznámím s obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívat při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnovat vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu - znělky, nominační vizitky a projekce na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce budou odvysílány v pořadu Ceny Anděl Coca-Cola živě 27. dubna 2022 ve 21:20 na ČT 1.
Annotation in English
The aim of my Diploma Thesis is to design Anděl Awards Coca-Cola 2021. In the theoretical part I will firstly focus on general principles of Design Thinking. These methods will be used later to create visual identity. Final outcome will contain visual communication before the event and graphic content for the tv show - jingles, introduction of the nominees and LED display content. Final result of the diploma thesis will be presented in the TV show Anděl Awards Coca-Cola 2021 live on 27th April 2022 21:20 on ČT1.
Keywords
Vizuální identita, Grafický design, Motion grafika, Motion design, Ceny Anděl, Česká televize
Cílem této diplomové práce je navrhnout vizuální identitu Cen Anděl Coca-Cola 2021. V teoretické části se obeznámím s obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívat při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnovat vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu - znělky, nominační vizitky a projekce na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce budou odvysílány v pořadu Ceny Anděl Coca-Cola živě 27. dubna 2022 ve 21:20 na ČT 1.
Annotation in English
The aim of my Diploma Thesis is to design Anděl Awards Coca-Cola 2021. In the theoretical part I will firstly focus on general principles of Design Thinking. These methods will be used later to create visual identity. Final outcome will contain visual communication before the event and graphic content for the tv show - jingles, introduction of the nominees and LED display content. Final result of the diploma thesis will be presented in the TV show Anděl Awards Coca-Cola 2021 live on 27th April 2022 21:20 on ČT1.
Keywords
Vizuální identita, Grafický design, Motion grafika, Motion design, Ceny Anděl, Česká televize
1. Rešerše a analýza inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 30 - 35 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5 m2
Research Plan
1. Rešerše a analýza inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 30 - 35 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5 m2
Recommended resources
CROOK, Ian a Peter BEARE. Motion Graphics: principles and practises from the ground up. New York: Fairchild books, 2016. ISBN: 9781472569004.
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and theree dimensional designers. Niederteufen: Verlag Arthur Niggli, 1981. ISBN 978-3721201451.
VICTION:ARY, Victor, CHEUNG, Victor, ed. Graphic Fest: Identities for Festivals & Fairs. Hong Kong: viction:ary, 2018. ISBN 978-988-78501-2-0.
WILLIAMS, Richard. The Animator's Survival Kit: A Manual of Methods, Principles and Formulas for Classical, Computer, Games, Stop Motion and Internet Animators, Farrar, Straus and Giroux, 1999. ISBN 978-08-6547-897-8.
WIEDEMANN, Julius. Animate now!, Taschen, 2004. ISBN 978-38-2292-588-4.
Recommended resources
CROOK, Ian a Peter BEARE. Motion Graphics: principles and practises from the ground up. New York: Fairchild books, 2016. ISBN: 9781472569004.
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and theree dimensional designers. Niederteufen: Verlag Arthur Niggli, 1981. ISBN 978-3721201451.
VICTION:ARY, Victor, CHEUNG, Victor, ed. Graphic Fest: Identities for Festivals & Fairs. Hong Kong: viction:ary, 2018. ISBN 978-988-78501-2-0.
WILLIAMS, Richard. The Animator's Survival Kit: A Manual of Methods, Principles and Formulas for Classical, Computer, Games, Stop Motion and Internet Animators, Farrar, Straus and Giroux, 1999. ISBN 978-08-6547-897-8.
WIEDEMANN, Julius. Animate now!, Taschen, 2004. ISBN 978-38-2292-588-4.