Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation and suggestions for improvement. At the last stage, the designs are subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
digitální marketing, Google Ads, Sklik, sociální sítě, reklamní kampaně, reklamní systémy, vytvoření a nastavení účtů, vyhodnocení kampaní, návrhy na zlepšení kampaní
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, Google Ads, Sklik, social networks, advertising campaigns, advertising systems, creating and setting up accounts, campaign evaluation, suggestions for improvement of campaigns
Rozsah průvodní práce
85 s. (99168 znaků vč. mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis covers the use of advertising systems Google Ads and Sklik for a particular client. The theoretical part generally describes digital marketing, social networks, most used advertising systems, marketing mix and advertising campaigns. The practical part focuses on analysing a particular company and its products, creating and setting up accounts and campaigns, than their evaluation and suggestions for improvement. At the last stage, the designs are subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
digitální marketing, Google Ads, Sklik, sociální sítě, reklamní kampaně, reklamní systémy, vytvoření a nastavení účtů, vyhodnocení kampaní, návrhy na zlepšení kampaní
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, Google Ads, Sklik, social networks, advertising campaigns, advertising systems, creating and setting up accounts, campaign evaluation, suggestions for improvement of campaigns
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma digitálního marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů Google Ads a Sklik u vybraného klienta.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma digitálního marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů Google Ads a Sklik u vybraného klienta.
Návrhy podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-2513-757-4.
DOMES, Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-2513-760-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 3rd edition. New York, NY: Routledge, 2018, 326 s. ISBN 978-1-3151-7573-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-2513-757-4.
DOMES, Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012, 144 s. ISBN 978-80-2513-760-4.
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 3rd edition. New York, NY: Routledge, 2018, 326 s. ISBN 978-1-3151-7573-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Tomáš Lejsal – známka: C.
1. V práci uvádíte, že budete mít duplicitní kampaně v Google Ads a Skliku. Je tomu skutečně tak, nebo se přeci jen kampaně a reklamy budou mírně lišit? Zodpovězeno zcela.
2. Na základě jakých faktorů jste zvolila vhodná klíčová slova pro kampaně ve vyhledávací síti? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. – známka: E.
1. Představte komisi správně formulovaný hlavní cíl bakalářské práce, stejně tak dílčí cíle a metody zpracování bakalářské práce. Zodpovězeno zcela.
2. Představte komisi řádně zpracovanou SWOT analýzu, kde v každé oblasti (S-W-O-T) budete definovat minimálně sedm faktorů. Zodpovězeno zcela.
3. Proč jste nesplnila Zadání bakalářské práce, a to: „Proveďte analýzu reklamních systémů Google Ads a Sklik.“? Zodpovězeno zcela.
4. V rámci teoretické části máte i kapitolu metriky vyhodnocování kampaní (str. 27). Kde v praktické části máte tyto metriky využity? Představte komisi všech šest metrik prakticky aplikovaných na Vaši organizaci. Zodpovězeno zcela.
Otázky komise: Ing. Martin Mikeska, Ph.D. Proč jste nezvolila obecný typ názvu XYZ když firma nechce být jmenována a nepracovala jste s reálnými daty? Zodpovězeno zcela.