Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto.
Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy pozice téhle značky.
Na základě toho jsem výsledky analyzovala a také zpracovala SWOT analýzu a matice. Závěrem této práce je její celkové shrnutí a mé doporučení.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program.
This was followed by an own questionnaire survey analyzing the position of this brand. Based on this, I analyzed the results and also processed a SWOT analysis and matrix chart.
The conclusion of this work is its overall summary and my recommendation.
Klíčová slova
Marketingový mix, značka, hodnota značky, prvky značky, positioning, branding, targeting, segmentace, STP analýza, SWOT analýza, automobily
Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto.
Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy pozice téhle značky.
Na základě toho jsem výsledky analyzovala a také zpracovala SWOT analýzu a matice. Závěrem této práce je její celkové shrnutí a mé doporučení.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program.
This was followed by an own questionnaire survey analyzing the position of this brand. Based on this, I analyzed the results and also processed a SWOT analysis and matrix chart.
The conclusion of this work is its overall summary and my recommendation.
Klíčová slova
Marketingový mix, značka, hodnota značky, prvky značky, positioning, branding, targeting, segmentace, STP analýza, SWOT analýza, automobily
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte teoretické poznatky ohledně značky v oblasti marketingu.
II. Praktická část
Stručně představte společnost MIKONA auto, s.r.o.
Na základě průzkumu trhu zjistěte stávající pozici značky Mikona auto, s.r.o. a proveďte analýzu pozice značky.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte teoretické poznatky ohledně značky v oblasti marketingu.
II. Praktická část
Stručně představte společnost MIKONA auto, s.r.o.
Na základě průzkumu trhu zjistěte stávající pozici značky Mikona auto, s.r.o. a proveďte analýzu pozice značky.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 978-80-7226-885-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-2511-818-4.
VAID, Helen. Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity]. New York: Watson-Guptill, 2003, 192 s. ISBN 978-0-8230-5862-4.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 978-80-7226-885-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-2511-818-4.
VAID, Helen. Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity]. New York: Watson-Guptill, 2003, 192 s. ISBN 978-0-8230-5862-4.
Přílohy volně vložené
.
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Kramoliš, C
Oponent práce: Dr. Dobeš, D
Otázky vedoucího:
Jak přesně by zněl cíl Vaší práce, pokud byste jej měla do práce doplnit. Zodpovězeno
Stručně uveďte, jaký je obecný postoj u respondentů ke značce OPEL, jaké z toho pro distributora plynou výhody a nevýhody na které by se měl do budoucna připravit. Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Definujte hlavní cíl práce, aby byl v souladu se zadáním práce. Zodpovězeno.
Proč nebylo možné dotazník rozdat v papírové podobě? Je získaný vzorek respondentů relevantní a dostatečný? Zodpovězeno
Jakým způsobem byl vytvořen Obrázek 10 Pozicování značky na s. 51? Zodpovězeno
Další otázky:
Doc. Dvorský: proč nemáte zahrnutou kapitolu Cíle a metody práce. Zodpovězeno
Dr. Vaculčíková: proč uživatelé / spotřebitelé preferovali jiné značky? Zodpovězeno