Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu vnitřní komunikace ve společnosti Altech, spol. s.r.o. včetně využívaných kanálů interní komunikace ve firmě. Analýza interní komunikace firmy bude uskutečněna prostřednictvím výzkumného šetření, jenž bude provedeno pomocí dotazníku. Pro vytvoření detailnějšího pohledu nejen na interní komunikaci firmy, ale i na firmu jako celek, je zpracována v praktické části práce SWOT analýza a metoda McKinsey 7S. Praktická část je vytvořena v návaznosti na část teoretickou, která vychází z odborných literárních pramenů zabývajících se vnitropodnikovou komunikací. Na základě vyhodnocení analýzy interní komunikace jsou v závěru práce představena možná doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis is to analyse the current state of internal communication in Altech, spol. s.r.o. including the internal communication channels used in the company. The analysis of the firm's internal communication will be carried out through a research investigation, which will be carried out using a questionnaire. SWOT analysis and the McKinsey 7S method are processed on the practical part of the work to create a more detailed view not only of the internal communication of the company, but also of the company as a whole. The practical part of the thesis is created following the theoretical part, which is based on expert literary sources dealing with internal communication. Based on the evaluation of the internal communication analysis, possible recommendations for improving the internal communication of the firm are presented at the end of the thesis.
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu vnitřní komunikace ve společnosti Altech, spol. s.r.o. včetně využívaných kanálů interní komunikace ve firmě. Analýza interní komunikace firmy bude uskutečněna prostřednictvím výzkumného šetření, jenž bude provedeno pomocí dotazníku. Pro vytvoření detailnějšího pohledu nejen na interní komunikaci firmy, ale i na firmu jako celek, je zpracována v praktické části práce SWOT analýza a metoda McKinsey 7S. Praktická část je vytvořena v návaznosti na část teoretickou, která vychází z odborných literárních pramenů zabývajících se vnitropodnikovou komunikací. Na základě vyhodnocení analýzy interní komunikace jsou v závěru práce představena možná doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis is to analyse the current state of internal communication in Altech, spol. s.r.o. including the internal communication channels used in the company. The analysis of the firm's internal communication will be carried out through a research investigation, which will be carried out using a questionnaire. SWOT analysis and the McKinsey 7S method are processed on the practical part of the work to create a more detailed view not only of the internal communication of the company, but also of the company as a whole. The practical part of the thesis is created following the theoretical part, which is based on expert literary sources dealing with internal communication. Based on the evaluation of the internal communication analysis, possible recommendations for improving the internal communication of the firm are presented at the end of the thesis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů, zpracujte teoretická východiska k tématu a definujte základní nástroje a pojmy interní komunikace.
II. Praktická část
Představte vybranou společnost.
Analyzujte interní komunikaci ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných informací navrhněte možná zlepšení pro zdokonalení interní komunikace ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů, zpracujte teoretická východiska k tématu a definujte základní nástroje a pojmy interní komunikace.
II. Praktická část
Představte vybranou společnost.
Analyzujte interní komunikaci ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných informací navrhněte možná zlepšení pro zdokonalení interní komunikace ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017, 159 s. ISBN 978-80-7560-099-8.
HOLÁ, Jana a Marcel PIKHART. Internal communication management: methods and processes. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013, 134 s. ISBN 978-80-7435-340-6.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
MOHELSKÁ, Hana a Zbyněk PITRA. Manažerské metody. Praha: Professional Publishing, 2012, 343 s. ISBN 978-80-7431-092-8.
PLAMÍNEK, Jiří a Daniel FRANC. Komunikace a prezentace: umění mluvit, slyšet a rozumět. 2., dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 198 s. Komunikace. ISBN 978-80-247-4484-1.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017, 159 s. ISBN 978-80-7560-099-8.
HOLÁ, Jana a Marcel PIKHART. Internal communication management: methods and processes. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013, 134 s. ISBN 978-80-7435-340-6.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
MOHELSKÁ, Hana a Zbyněk PITRA. Manažerské metody. Praha: Professional Publishing, 2012, 343 s. ISBN 978-80-7431-092-8.
PLAMÍNEK, Jiří a Daniel FRANC. Komunikace a prezentace: umění mluvit, slyšet a rozumět. 2., dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 198 s. Komunikace. ISBN 978-80-247-4484-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Dr. Vydrová, B
Oponent práce: Dr. Bejtkovský, B
Otázky vedoucího:
Které z Vašich návrhů budou realizována? Zodpovězeno
Jaké další příležitosti a hrozby se mohou organizaci naskytnout v souvislosti s interní komunikací? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jakým způsobem by byly navrhované kurzy uvedené v tabulce (Tabulka 5) realizovány? V sídle vybrané společnosti či v sídle společnosti Focus People s.r.o. (pak by byly vyčíslené náklady odlišné)?
Měl již student možnost projednat svá doporučení s představitelem/představiteli společnosti Altech, spol. s r.o., jaké byly případné reakce?
Další otázky:
Doc. Dvorský: konzultovali jste část statistických výpočtů se statistikem? Zodpovězeno