Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal pomocí vstupu na jednotný evropský digitální trh. Podstatou řešení bylo provést analýzu současné konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal a analýzu konkurence na evropském trhu. Navržené řešení obsahuje projekt spuštění webových stránek, na kterých bude zcela automatizovanou formou nabízeno výživové poradenství pro evropský trh. Projekt obsahuje i podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of the company Bright Caracal via admission to the united European digital market. The essence of the solution was to perform an analysis of the current competitiveness of Bright Caracal and an analysis of competition in the European market. The proposed solution includes a project to launch a website on which nutritional advice for the European market will be offered in a fully automated form. The project also includes time, cost and risk analysis.
digital market, digitizing, websites, marketing, competitiveness
Rozsah průvodní práce
100 s. (140 275)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal pomocí vstupu na jednotný evropský digitální trh. Podstatou řešení bylo provést analýzu současné konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal a analýzu konkurence na evropském trhu. Navržené řešení obsahuje projekt spuštění webových stránek, na kterých bude zcela automatizovanou formou nabízeno výživové poradenství pro evropský trh. Projekt obsahuje i podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of the company Bright Caracal via admission to the united European digital market. The essence of the solution was to perform an analysis of the current competitiveness of Bright Caracal and an analysis of competition in the European market. The proposed solution includes a project to launch a website on which nutritional advice for the European market will be offered in a fully automated form. The project also includes time, cost and risk analysis.
digital market, digitizing, websites, marketing, competitiveness
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši obsahově zaměřenou na problematiku konkurenceschopnosti a digitálního trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou míru konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt vstupu firmy Bright Caracal na jednotný evropský digitální trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši obsahově zaměřenou na problematiku konkurenceschopnosti a digitálního trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou míru konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt vstupu firmy Bright Caracal na jednotný evropský digitální trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOOLEY, Graham J., Nigel F. PIERCY, Brigitte NICOULAUD a John RUDD. Marketing strategy and competitive positioning. 6th new edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 584 s. ISBN 9781292171456.
KŘIVÁNEK, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 208 s. ISBN 978-80-271-0408-6.
OECD. Measuring the Digital Economy: A New Perspective. 1st edition. Paris: OECD Publishing, 2014, 156 s. ISBN 9789264221796.
SUSSNA, Jeff. Designing Delivery: Rethinking IT in the Digital Service Economy. 1st edition. United States of America: O'Reilly Media, 2015, 203 s. ISBN 978-1491949887.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
HOOLEY, Graham J., Nigel F. PIERCY, Brigitte NICOULAUD a John RUDD. Marketing strategy and competitive positioning. 6th new edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 584 s. ISBN 9781292171456.
KŘIVÁNEK, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 208 s. ISBN 978-80-271-0408-6.
OECD. Measuring the Digital Economy: A New Perspective. 1st edition. Paris: OECD Publishing, 2014, 156 s. ISBN 9789264221796.
SUSSNA, Jeff. Designing Delivery: Rethinking IT in the Digital Service Economy. 1st edition. United States of America: O'Reilly Media, 2015, 203 s. ISBN 978-1491949887.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mikeska Martin, Ing. Ph.D.
Oponent práce: Vydrová Janka, Ing. Ph.D.
Otázky vedoucího práce:
Jakým způsobem budou v dalším kroku realizace Vašeho podnikatelského plánu zpracovány dokumenty týkající se GDPR?
Otázky oponenta práce:
Představte komisi podrobněji zpracovanou SWOT analýzu, kde v každé oblasti budete mít alespoň 5 faktorů.
V rámci cílové skupiny máte i předpoklad: „Mají alespoň základní znalost anglického jazyka“, proč tenhle předpoklad?
Další otázky:
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Co znamená v názvu „jednotný evropský digitální trh“? Kdo zaštiťuje toto sdružení? (Zodpovězeno částečně)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Detailnější popis příležitostí ve SWOT analýze? (Zodpovězeno částečně)