Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding.
V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy.
Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building.
The practical part contains basic information about the company, the current state of marketing communication. It also includes a practical part of the evaluation of marketing research and also the processing of STP analysis, benchmarking and SWOT analysis.
Based on the results of the practical part, two projects are created. The final part of the projects contains time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, znalost značky, prvky značky, budování a řízení značky, marketingový mix, marketingová komunikace, benchmarking, SWOT analýza, STP analýza
Klíčová slova v angličtině
Brand, brand knowledge, brand elements, brand building and brand management, marketing mix, marketing communication, benchmarking, SWOT analysis, STP analysis
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding.
V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy.
Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building.
The practical part contains basic information about the company, the current state of marketing communication. It also includes a practical part of the evaluation of marketing research and also the processing of STP analysis, benchmarking and SWOT analysis.
Based on the results of the practical part, two projects are created. The final part of the projects contains time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, znalost značky, prvky značky, budování a řízení značky, marketingový mix, marketingová komunikace, benchmarking, SWOT analýza, STP analýza
Klíčová slova v angličtině
Brand, brand knowledge, brand elements, brand building and brand management, marketing mix, marketing communication, benchmarking, SWOT analysis, STP analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracované práce.
I.Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na oblast budování a vnímání značky.
II. Praktická část
Stručně představte společnost Vasky trade s.r.o.
Analyzujte dosavadní budování značky Vasky a její umístění na současném trhu.
Vytvořte vhodný projekt na budování značky Vasky a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracované práce.
I.Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na oblast budování a vnímání značky.
II. Praktická část
Stručně představte společnost Vasky trade s.r.o.
Analyzujte dosavadní budování značky Vasky a její umístění na současném trhu.
Vytvořte vhodný projekt na budování značky Vasky a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. First edition. London: Thames & Hudson, 2016, 320 s. ISBN 978-05-005-1896-0.
KELLER, Kevin Lane a Vanitha SWAMINATHAN. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Fifth edition. Harlow: Pearson, 2020, 621 s. ISBN 978-1-292-31496-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MUNTEAN, Cristina. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Vydání I. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-3084-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. First edition. London: Thames & Hudson, 2016, 320 s. ISBN 978-05-005-1896-0.
KELLER, Kevin Lane a Vanitha SWAMINATHAN. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Fifth edition. Harlow: Pearson, 2020, 621 s. ISBN 978-1-292-31496-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MUNTEAN, Cristina. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Vydání I. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-3084-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
v příloze pouze dotazník
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Kramoliš Jan, Mgr. Ph.D.
Oponent práce: Matošková Jana, doc. Ing. Ph.D.
Otázky vedoucího práce:
Jak hodnotí investor Váš projekt, bude jej realizovat?
Otázky oponenta práce:
Co je to výkonnost značky? Jak s ní souvisí slovní mraky (word cloud)?
Jak probíhala distribuce dotazníku? Jaká byla návratnost u dotazníkového šetření?