Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu k založení agentury domácí péče ve Zlínském kraji. Cílem je vytvoření komplexního projektu, který bude sloužit jednak pro zjištění jeho realizovatelnosti, ale také jako podklad k vyjednávání se zdravotními pojišťovnami. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány potřebné pojmy a charakteristiky nutné k části praktické. Praktická část se skládá z analýzy prostředí organizace a vypracování vlastního projektu k založení agentury domácí péče.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on development of a project for the establishment of a home care agency in the Zlin region. The aim is to create a comprehensive project which will serve to determine its feasibility but also as a basis for negotiations with health insurance companies. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the necessary concepts and characteristics required for the practical part. The practical part consists of an analysis of the organisation's environment and development of the actual project to establish a home care agency.
Klíčová slova
podnikatelský plán, domácí péče, agentura, projekt
Klíčová slova v angličtině
business plan, home care, agency, project
Rozsah průvodní práce
94 s. (123 678 znaků), 3 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu k založení agentury domácí péče ve Zlínském kraji. Cílem je vytvoření komplexního projektu, který bude sloužit jednak pro zjištění jeho realizovatelnosti, ale také jako podklad k vyjednávání se zdravotními pojišťovnami. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány potřebné pojmy a charakteristiky nutné k části praktické. Praktická část se skládá z analýzy prostředí organizace a vypracování vlastního projektu k založení agentury domácí péče.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on development of a project for the establishment of a home care agency in the Zlin region. The aim is to create a comprehensive project which will serve to determine its feasibility but also as a basis for negotiations with health insurance companies. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the necessary concepts and characteristics required for the practical part. The practical part consists of an analysis of the organisation's environment and development of the actual project to establish a home care agency.
Klíčová slova
podnikatelský plán, domácí péče, agentura, projekt
Klíčová slova v angličtině
business plan, home care, agency, project
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Popište a zpracujte teoretické poznatky problematiky podnikání v oblasti domácí péče.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu agentur domácí péče ve vybrané lokalitě.
Na základě výsledku analýzy vytvořte projekt na založení agentury domácí péče ve vybrané lokalitě.
Zhodnoťte rizika, náklady a přínosy vytvořeného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Popište a zpracujte teoretické poznatky problematiky podnikání v oblasti domácí péče.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu agentur domácí péče ve vybrané lokalitě.
Na základě výsledku analýzy vytvořte projekt na založení agentury domácí péče ve vybrané lokalitě.
Zhodnoťte rizika, náklady a přínosy vytvořeného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLEVERLEY, William O. a James O.CLEVERLEY. Essentials of health care finance. 8th ed. Sudbury, Mass: Jones & Barlett Learning, 2018, 575 s. ISBN 978-12-840-9464-0.
ČIŽINSKÁ, Romana. Základy finančního řízení podniku. Praha: Grada Publishing, 2018, 240 s. ISBN 978-80-271-0194-8.
SARSBY, Alan. SWOT Analysis. England, 2016, 86 s. ISBN 978-0-9932504-2-2.
SVOBODOVÁ, Ivana a Michal ANDERA. Od nápadu k podnikatelskému plánu: jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti. Praha: Grada, 2017, 232 s. ISBN 978-80-271-0407-9.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. Třetí, aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2012, 336. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
CLEVERLEY, William O. a James O.CLEVERLEY. Essentials of health care finance. 8th ed. Sudbury, Mass: Jones & Barlett Learning, 2018, 575 s. ISBN 978-12-840-9464-0.
ČIŽINSKÁ, Romana. Základy finančního řízení podniku. Praha: Grada Publishing, 2018, 240 s. ISBN 978-80-271-0194-8.
SARSBY, Alan. SWOT Analysis. England, 2016, 86 s. ISBN 978-0-9932504-2-2.
SVOBODOVÁ, Ivana a Michal ANDERA. Od nápadu k podnikatelskému plánu: jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti. Praha: Grada, 2017, 232 s. ISBN 978-80-271-0407-9.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. Třetí, aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2012, 336. ISBN 978-80-247-4520-6.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká je pravděpodobnost realizace projektu? Zodpovězeno zcela
2) Můžete osvětlit význam názvu agentury „MENDIC“? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1) Na základě, jakých dat a skutečností byl proveden finanční plán projektu? Zodpovězeno zcela
2) Jakou roli či vliv hraje v oblasti poskytování domácí péče agenturou tak zvaný Word of Mouth Marketing? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D., Jak jste získala cenu, kterou využíváte pro bod zvratu? Zodpovězeno zcela