Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem projektu ke zřízení agentury domácí péče, jejíž oblast působení se bude nacházet v Moravskoslezském kraji, v obci Litultovice. Teoretická část se zaměřuje na význam domácí péče a jejího financování, podnikatelský plán, neziskovou organizaci a marketingové analýzy. Praktická část se věnuje PEST, Porter a SWOT analýze domácí péče. Projektová část se zabývá vlastním založením domácí péče, časovou analýzou, analýzou rizik a finančním plánem.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis deals with the project proposal for the establishment of a home care agency, the area of operation of which will be located in the Moravian-Silesian Region, in the village of Litultovice. The theoretical part focuses on the importance of home care and its financing, business plan, non-profit organization and marketing analysis. The practical part deals with PEST, Porter and SWOT analysis of home care. The project part deals with the establishment of home care, time analysis, risk analysis and financial planning.
Klíčová slova
marketingové analýzy, marketingový mix, projekt, domácí péče, podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
marketing analysis, marketing mix, project, home care, business plan
Rozsah průvodní práce
113 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem projektu ke zřízení agentury domácí péče, jejíž oblast působení se bude nacházet v Moravskoslezském kraji, v obci Litultovice. Teoretická část se zaměřuje na význam domácí péče a jejího financování, podnikatelský plán, neziskovou organizaci a marketingové analýzy. Praktická část se věnuje PEST, Porter a SWOT analýze domácí péče. Projektová část se zabývá vlastním založením domácí péče, časovou analýzou, analýzou rizik a finančním plánem.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis deals with the project proposal for the establishment of a home care agency, the area of operation of which will be located in the Moravian-Silesian Region, in the village of Litultovice. The theoretical part focuses on the importance of home care and its financing, business plan, non-profit organization and marketing analysis. The practical part deals with PEST, Porter and SWOT analysis of home care. The project part deals with the establishment of home care, time analysis, risk analysis and financial planning.
Klíčová slova
marketingové analýzy, marketingový mix, projekt, domácí péče, podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
marketing analysis, marketing mix, project, home care, business plan
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Na základě prostudované literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky založení agentury domácí péče.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu pro založení agentury domácí péče v daném regionu.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh projektu založení agentury.
Zhodnoťte udržitelnost a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Na základě prostudované literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky založení agentury domácí péče.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu pro založení agentury domácí péče v daném regionu.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh projektu založení agentury.
Zhodnoťte udržitelnost a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
IGNATIUS, Ekanem. Writing a Business Plan: A Practical Guide. Abingdon, Oxon: Routledge, 2017, 120 s. ISBN 9781138206021. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Edition. Boston: Pearson, 2016, 692 s. ISBN 978-013-3856-460. SLANÝ, Jaroslav. Řízení domácí a chronické péče. Žilina: Georg, 2014, 117 s. ISBN 978-80-8154-063-9. SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2018, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7. SRPOVÁ, Jitka, Ivana SVOBODOVÁ, Pavel SKOPAL a Tomáš ORLÍK. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103.
Seznam doporučené literatury
IGNATIUS, Ekanem. Writing a Business Plan: A Practical Guide. Abingdon, Oxon: Routledge, 2017, 120 s. ISBN 9781138206021. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Edition. Boston: Pearson, 2016, 692 s. ISBN 978-013-3856-460. SLANÝ, Jaroslav. Řízení domácí a chronické péče. Žilina: Georg, 2014, 117 s. ISBN 978-80-8154-063-9. SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2018, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7. SRPOVÁ, Jitka, Ivana SVOBODOVÁ, Pavel SKOPAL a Tomáš ORLÍK. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká je pravděpodobnost realizace projektu? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1) Bude Váš projekt realizován? Zodpovězeno zcela
2) Jaké další příležitosti a hrozby můžete definovat? Zodpovězeno částečně
Další otázky:
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D., Můžete vysvětlit, jakto že splátka podnikatelského úvěru je náklad? Zodpovězeno částečně
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D., Proč máte ve variabilních nákladech uvedené dohody o provedení práce? Zodpovězeno částečně