Diplomová práce na téma "Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu" v první části představuje a zpracovává teoretická východiska marketingu služeb a reklamní kampaně. Teoretická část také obsahuje popis marketingových analýz, které jsou dále využity v praktické části této diplomové práce.
V druhé části jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky včetně popsání metodologie práce a samotné svatební agentury DekoLáska. Praktická část také odhaluje vnitřní a vnější prostředí agentury, vyhodnocuje kvalitativní rozhovory a dotazníkové šetření.
Ve třetí, poslední části je sestaven samotný návrh reklamní kampaně s ohledem na nově navržený marketingový mix svatební agentury na základě poznatků z praktické části. Účelem reklamní kampaně je zvýšit povědomí o službách svatební agentury DekoLáska a zajistit růst poptávky, a tím i růst firmy na svatebním trhu.
Anotace v angličtině
The thesis on the topic "Design of marketing campaign for wedding agency" in the first part presents and processes theoretic bases of marketing services and advertising campaigns. The theoretical part of the thesis includes a description of marketing analysis, which is an advantage for the practical part of the thesis. The second part sets out goals research questions including a methodology description of the work and wedding agency named DekoLáska. The practical part presents the internal and external environment of the agency and evaluates qualitative interviews and questionnaires. The design of the advertising campaign concerning the newly designed marketing mix of the wedding agency based on knowledge from the practical part is compiled in the third part. The purpose of an advertising campaign is to raise awareness about wedding agency Dekoláska services and ensure demand growth and growth of the company in the wedding market as well.
Diplomová práce na téma "Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu" v první části představuje a zpracovává teoretická východiska marketingu služeb a reklamní kampaně. Teoretická část také obsahuje popis marketingových analýz, které jsou dále využity v praktické části této diplomové práce.
V druhé části jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky včetně popsání metodologie práce a samotné svatební agentury DekoLáska. Praktická část také odhaluje vnitřní a vnější prostředí agentury, vyhodnocuje kvalitativní rozhovory a dotazníkové šetření.
Ve třetí, poslední části je sestaven samotný návrh reklamní kampaně s ohledem na nově navržený marketingový mix svatební agentury na základě poznatků z praktické části. Účelem reklamní kampaně je zvýšit povědomí o službách svatební agentury DekoLáska a zajistit růst poptávky, a tím i růst firmy na svatebním trhu.
Anotace v angličtině
The thesis on the topic "Design of marketing campaign for wedding agency" in the first part presents and processes theoretic bases of marketing services and advertising campaigns. The theoretical part of the thesis includes a description of marketing analysis, which is an advantage for the practical part of the thesis. The second part sets out goals research questions including a methodology description of the work and wedding agency named DekoLáska. The practical part presents the internal and external environment of the agency and evaluates qualitative interviews and questionnaires. The design of the advertising campaign concerning the newly designed marketing mix of the wedding agency based on knowledge from the practical part is compiled in the third part. The purpose of an advertising campaign is to raise awareness about wedding agency Dekoláska services and ensure demand growth and growth of the company in the wedding market as well.
1. V teoretické rovině definujte postupy k plánování a realizování návrhu marketingové kampaně pro vstup svatební agentury na trh, zohledněte specifika marketingu a marketingových komunikací služeb.
2. Definujte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vznikající svatební agenturu, definujte její cíl podnikání a cílovou skupinu.
4. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum včetně vyhodnocení, s cílem optimalizovat nový návrh marketingové kampaně.
5. Navrhněte marketingovou kampaň na základě výsledků všech provedených analýz.
6. Formulujte možnosti a limity realizace navrhovaného projektu.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické rovině definujte postupy k plánování a realizování návrhu marketingové kampaně pro vstup svatební agentury na trh, zohledněte specifika marketingu a marketingových komunikací služeb.
2. Definujte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vznikající svatební agenturu, definujte její cíl podnikání a cílovou skupinu.
4. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum včetně vyhodnocení, s cílem optimalizovat nový návrh marketingové kampaně.
5. Navrhněte marketingovou kampaň na základě výsledků všech provedených analýz.
6. Formulujte možnosti a limity realizace navrhovaného projektu.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, F. Management a marketing služeb. Brno: Janáčkova akademie, 2002. ISBN 80-85429-70-5.
HESKOVÁ, M. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice, 2012. ISBN 978-80-87472-25-5.
JANEČKOVÁ, L. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, J. MIKEŠ. J. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, F. Management a marketing služeb. Brno: Janáčkova akademie, 2002. ISBN 80-85429-70-5.
HESKOVÁ, M. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice, 2012. ISBN 978-80-87472-25-5.
JANEČKOVÁ, L. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, J. MIKEŠ. J. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Má Vaše svatební agentura funkční webovou stránku a profily na sociálních sítích? Při hledání klíčového slova DekoLáska na webu se mi nepodařilo nic dohledat.
2. Z jakých údajů jste vycházeli při tvorbě SWOT analýzy? Ve SWOT analýze mezi silné stránky zařazujete, že na reklamní kampaň má agentura 55.000,- Kč vlastních zdrojů. Proč považujete tento rozpočet na kampaň natolik významný, že jste jej zařadili mezi silné stránky?
3. Pokud jsem to pochopil správně, interview jste realizovali s Vašimi zákazníky, kteří však ještě svatbu, výročí či oslavu partnerství neměli a budete ji realizovat v blízké budoucnosti. Pokud tomu tak je, myslíte si, že jejich odpovědi jsou dostatečně objektivní, když neměli zkušenost s celkovým výsledkem Vašich poskytovaných služeb?
4. Z jakých údajů jste vycházeli při stanovení rozpočtu reklamních aktivit (Tab. 7)? Podle mého názoru je značně optimistický.