Spokojenost zaměstnanců je důležitá pro dosahování jednotlivých cílů organizace. Hlavním záměrem této bakalářské práce je tedy navrhnout řešení pro zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti X na základě analýzy spokojenosti. K sběru dat byl využit anonymní dotazník, který vytvořila společnost X. Na základě vlastní analýzy výsledků dotazníkového šetření jsou zjištěny slabé stránky podniku, podle kterých jsou navrženy doporučení, vedoucí ke změně současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti. V závěrečné části práce jsou poskytnuty návrhy ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců se vzděláváním a rozvojem, s benefity, meetingy a vzájemnou kooperací jednotlivých oddělení.
Anotace v angličtině
Employee satisfaction is important for the achievement of the organization's individual goals. Therefore, the main purpose of this bachelor thesis is to propose a solution to improve employee satisfaction in company X based on satisfaction analysis. Data was gathered through an anonymous questionnaire created by Company X. Based on the author's analysis of the results of the questionnaire survey, the weaknesses of the company are identified, according to which recommendations are proposed, leading to a change in the current state of employee satisfaction in the selected company. The final part of the thesis provides suggestions for improving employee satisfaction with training and development, benefits, meetings and mutual cooperation between departments.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, pracovní nespokojenost, motivace, řízení lidských zdrojů, zaměstnanec, měření spokojenosti, dotazník
Spokojenost zaměstnanců je důležitá pro dosahování jednotlivých cílů organizace. Hlavním záměrem této bakalářské práce je tedy navrhnout řešení pro zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti X na základě analýzy spokojenosti. K sběru dat byl využit anonymní dotazník, který vytvořila společnost X. Na základě vlastní analýzy výsledků dotazníkového šetření jsou zjištěny slabé stránky podniku, podle kterých jsou navrženy doporučení, vedoucí ke změně současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti. V závěrečné části práce jsou poskytnuty návrhy ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců se vzděláváním a rozvojem, s benefity, meetingy a vzájemnou kooperací jednotlivých oddělení.
Anotace v angličtině
Employee satisfaction is important for the achievement of the organization's individual goals. Therefore, the main purpose of this bachelor thesis is to propose a solution to improve employee satisfaction in company X based on satisfaction analysis. Data was gathered through an anonymous questionnaire created by Company X. Based on the author's analysis of the results of the questionnaire survey, the weaknesses of the company are identified, according to which recommendations are proposed, leading to a change in the current state of employee satisfaction in the selected company. The final part of the thesis provides suggestions for improving employee satisfaction with training and development, benefits, meetings and mutual cooperation between departments.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, pracovní nespokojenost, motivace, řízení lidských zdrojů, zaměstnanec, měření spokojenosti, dotazník
Zpracování teoretických poznatků z oblasti spokojenosti zaměstnanců
Analýza stavu spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Shrnutí výsledků analýzy
Doporučení ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Formulace závěru
Zásady pro vypracování
Shromáždění odborné literatury a zdrojů k tématu
Zpracování teoretických poznatků z oblasti spokojenosti zaměstnanců
Analýza stavu spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Shrnutí výsledků analýzy
Doporučení ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Formulace závěru
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Michael a Stephen Taylor. 2017. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. 14th ed. London: New York.
Bedrnová, Eva, Eva Jarošová, Ivana Nová a kol. 2012. Manažerská Psychologie a Sociologie. 1.vyd. Prague: Management Press
Cooper, Cary L. a Ronald J. Burke. 2011. Human Resource Management in Small Business: Achieving Peak Performance. Cheltenham, UK: Edward Elgar.
Noe, Raymond A. 2014. Fundamentals of Human Resource Management. 5th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Urban, Jan. 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Prague: Grada.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Michael a Stephen Taylor. 2017. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. 14th ed. London: New York.
Bedrnová, Eva, Eva Jarošová, Ivana Nová a kol. 2012. Manažerská Psychologie a Sociologie. 1.vyd. Prague: Management Press
Cooper, Cary L. a Ronald J. Burke. 2011. Human Resource Management in Small Business: Achieving Peak Performance. Cheltenham, UK: Edward Elgar.
Noe, Raymond A. 2014. Fundamentals of Human Resource Management. 5th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin.
Urban, Jan. 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Prague: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svou práci. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta byly položeny následující otázky:
How do you expect childless employees and employees with grown-up children to react to finding out that their colleagues receive extra money? Is it every four months? For how long?
What training do the direct supervisors of D and R employees receive? Do they have management training or training in communication?
Can you learn these skills in online courses?
Which of your proposed recommendations will be implemented?