Bakalářská práce se věnuje reklamě, umění, jejich vzájemnému propojení a vnímání těchto pojmů cílovým příjemcem. Soustředí se na reklamu zpracovanou formou flash mobu a současně na možnost a vhodnost využití flash mobu v době pandemie Covid-19.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with advertising, art, their interconnection and perception of these concepts by the target recipient. It focuses on advertising processed in the form of a flash mob and at the same time on the possibility and suitability of using a flash mob during the Covid-19 pandemic.
Klíčová slova
umění, reklama, flash mob, pandemie Covid-19
Klíčová slova v angličtině
art, advertising, flash mob, Covid-19 pandemic
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje reklamě, umění, jejich vzájemnému propojení a vnímání těchto pojmů cílovým příjemcem. Soustředí se na reklamu zpracovanou formou flash mobu a současně na možnost a vhodnost využití flash mobu v době pandemie Covid-19.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with advertising, art, their interconnection and perception of these concepts by the target recipient. It focuses on advertising processed in the form of a flash mob and at the same time on the possibility and suitability of using a flash mob during the Covid-19 pandemic.
Klíčová slova
umění, reklama, flash mob, pandemie Covid-19
Klíčová slova v angličtině
art, advertising, flash mob, Covid-19 pandemic
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek ke zvolenému tématu na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů z pohledu tematického zaměření.
2. Formulace metodiky práce, vymezení cíle práce a výzkumných otázek.
3. Realizace kvalitativního výzkumu.
4. Vyhodnocení, analýza a interpretace dat.
5. Zhodnocení výsledků a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek ke zvolenému tématu na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů z pohledu tematického zaměření.
2. Formulace metodiky práce, vymezení cíle práce a výzkumných otázek.
3. Realizace kvalitativního výzkumu.
4. Vyhodnocení, analýza a interpretace dat.
5. Zhodnocení výsledků a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FARTHING, Stephen. (2012) Umění od počátku do současnosti. Vydavatelství: Slovart CZ. 576 s. ISBN 978-80-7391-622-0.
FREELANDOVÁ, Cynthia. (2011) Teorie umění. Vydavatelství: Dokořán. 192 s. ISBN: 978-80-736-3164-2.
GIBBONS, Joan. Art and advertising. (2005) New York: Distributed in the US by Palgrave Macmillan. 198 p. ISBN 978-185-0435-853.
HORŇÁK, Pavel. (2014) Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 269 s. ISBN 978-80-87500-4.
JOHNOVÁ, Radka. (2008) Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
PINCAS, Stéphane, LOISEAU Marc. (2009) Dějiny reklamy. Vyd. 1. Vydavatelství: Slovart CZ. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
Seznam doporučené literatury
FARTHING, Stephen. (2012) Umění od počátku do současnosti. Vydavatelství: Slovart CZ. 576 s. ISBN 978-80-7391-622-0.
FREELANDOVÁ, Cynthia. (2011) Teorie umění. Vydavatelství: Dokořán. 192 s. ISBN: 978-80-736-3164-2.
GIBBONS, Joan. Art and advertising. (2005) New York: Distributed in the US by Palgrave Macmillan. 198 p. ISBN 978-185-0435-853.
HORŇÁK, Pavel. (2014) Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 269 s. ISBN 978-80-87500-4.
JOHNOVÁ, Radka. (2008) Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
PINCAS, Stéphane, LOISEAU Marc. (2009) Dějiny reklamy. Vyd. 1. Vydavatelství: Slovart CZ. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Pokuste se přeformulovat výzkumné otázky tak, aby odpovědi na ně byly stručné a jasné.
Co vás na výsledcích výzkumu nejvíce překvapilo nebo naopak, co se potvrdilo.