Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mentálních koučů a využíváním nástrojů komunikačního mixu v jejich praxi. Teoretická část práce definuje pojem mentální koučink, charakterizuje marketingovou komunikaci a komunikační nástroje. V praktické části práce jsou použity polostrukturované rozhovory s potenciálními zákazníky, stávajícími zákazníky a mentálními kouči ke zjištění využití nástrojů komunikačního mixu v oblasti mentálního koučinku. Na základě výsledků zjištění jsou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace mentálních koučů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication of mental coaches and the use of communication mix tools in their practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of mental coaching, characterizes marketing communication and communication tools. In the practical part of the thesis, semi-structured interviews with potential customers, existing customers and mental coaches are used to determine the use of communication mix tools in the field of mental coaching. Based on the findings, recommendations for improving the marketing communication of mental coaches are proposed.
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mentálních koučů a využíváním nástrojů komunikačního mixu v jejich praxi. Teoretická část práce definuje pojem mentální koučink, charakterizuje marketingovou komunikaci a komunikační nástroje. V praktické části práce jsou použity polostrukturované rozhovory s potenciálními zákazníky, stávajícími zákazníky a mentálními kouči ke zjištění využití nástrojů komunikačního mixu v oblasti mentálního koučinku. Na základě výsledků zjištění jsou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace mentálních koučů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication of mental coaches and the use of communication mix tools in their practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of mental coaching, characterizes marketing communication and communication tools. In the practical part of the thesis, semi-structured interviews with potential customers, existing customers and mental coaches are used to determine the use of communication mix tools in the field of mental coaching. Based on the findings, recommendations for improving the marketing communication of mental coaches are proposed.
1. Zpracujte teoretická východiska v oblasti nástrojů komunikačního mixu a mentálního koučinku.
2. Stanovte cíl práce, metodiku a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav využívání nástrojů komunikačního mixu v oblasti mentálního koučinku.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte zlepšení strategie využívání nástrojů komunikačního mixu pro zvýšení poptávky v oblasti mentálního koučinku.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska v oblasti nástrojů komunikačního mixu a mentálního koučinku.
2. Stanovte cíl práce, metodiku a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav využívání nástrojů komunikačního mixu v oblasti mentálního koučinku.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte zlepšení strategie využívání nástrojů komunikačního mixu pro zvýšení poptávky v oblasti mentálního koučinku.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek a kol.. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017, 264 s. ISBN 978-80-271-9868-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. 9. vydání. New Jersey: World Scientific Publishing Co. Inc., 2021, 684 s. ISBN 978-1944659820.
WOOD, David. Manuál profesionálního kouče: Jak získat platící klienty a efektivně propagovat své služby. Praha: L. Pejchal.2012, 102 s.ISBN 978-80-260-1672-4.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek a kol.. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017, 264 s. ISBN 978-80-271-9868-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
WIRTZ, Jochen a Christopher LOVELOCK. Services Marketing: People, Technology, Strategy. 9. vydání. New Jersey: World Scientific Publishing Co. Inc., 2021, 684 s. ISBN 978-1944659820.
WOOD, David. Manuál profesionálního kouče: Jak získat platící klienty a efektivně propagovat své služby. Praha: L. Pejchal.2012, 102 s.ISBN 978-80-260-1672-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Uvádíte, že dva oslovení recipienti využívají strategii push, čili strategii tlakem, kdy formou osobního prodeje například prostřednictvím LinkedIn napřímo kontaktují své zákazníky a vybírají si je sami. Může mít strategie postavená na osobním kontaktování i negativní aspekty?
Jak si vysvětlujete, že stávající a potencionální zákazníci komunikaci na LinkedIn nepřikládají žádnou váhu, zatímco oslovení koučové LinkedIn považují za stěžejní komunikační kanál?
Uvádíte, že koučové nevyužívají placenou reklamu na sociálních sítích a nepovažují ji za důležitou v oslovení klienta. Naopak když zákazník hledá informace, hledá je nejdříve ve vyhledávači na internetu. Jak by bylo možné změnit postoj koučů k placené reklamě? Studenta připraveně zodpověděl všechny otázky.Student podrobně a připraveně odpověděl položené otázky.