Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations for the identified shortcomings were determined.
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations for the identified shortcomings were determined.
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou mystery shoppinguzvolte vhodná kritéria pro získání potřebných dat.
Zpracujte výzkum ve formě mystery shoppingu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou mystery shoppinguzvolte vhodná kritéria pro získání potřebných dat.
Zpracujte výzkum ve formě mystery shoppingu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 8071795771. BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2. JAKUBÍČKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovnímm ruchu. Praha: Grada, 2009. Marketing (Grada). ISBN 9788024732473. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 8071795771. BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2. JAKUBÍČKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovnímm ruchu. Praha: Grada, 2009. Marketing (Grada). ISBN 9788024732473. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 9788024750378.