Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení zákaznic k udržitelné módě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with Marketing Communication analyzed at the Red brick design shop. The theoretical part is rooted in terms of Marketing Communication and also defines terms in the field of Fashion Marketing, historical development and the modern concept of Sustainability. The practical part is devoted to the analysis which examines the circumstances leading to repeated purchases in a multibrand boutique and the position of customers in Sustainable fashion itself.
Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení zákaznic k udržitelné módě.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with Marketing Communication analyzed at the Red brick design shop. The theoretical part is rooted in terms of Marketing Communication and also defines terms in the field of Fashion Marketing, historical development and the modern concept of Sustainability. The practical part is devoted to the analysis which examines the circumstances leading to repeated purchases in a multibrand boutique and the position of customers in Sustainable fashion itself.
1. Zpracujte teoretická východiska z oblasti Marketingové komunikace a Fashion marketingu.
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumnou otázku.
3. Uskutečněte kvalitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska z oblasti Marketingové komunikace a Fashion marketingu.
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumnou otázku.
3. Uskutečněte kvalitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
LABKSÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. 2009. Základy marketingovej komunikácie. 1. Bratislava: EUROKODEX. ISBN 978-80-89447-11-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě, Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-085-9.
PAVLÍČEK, Antonín. 2010. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1742-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
RAMESH BABU, Dr. V. a A. ARUNRAJ. 2019. Fashion Marketing Management [online]. Woodhead Publishing India. ISBN 978-93-85059-49-0.
Seznam doporučené literatury
LABKSÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. 2009. Základy marketingovej komunikácie. 1. Bratislava: EUROKODEX. ISBN 978-80-89447-11-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě, Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-085-9.
PAVLÍČEK, Antonín. 2010. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1742-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
RAMESH BABU, Dr. V. a A. ARUNRAJ. 2019. Fashion Marketing Management [online]. Woodhead Publishing India. ISBN 978-93-85059-49-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Bylo předností nebo omezením vaše vlastní doplnění doporučeného seznamu o jiné zákaznice? Jaká rizika obě možnosti přinášejí (doporučený seznam x váš výběr)? Je stanovena Persona tohoto butiku? Pokud ne, vytvořte ji.
Jaká další konkurence se ve Zlíně nachází, můžete srovnat? Jaké aktivity vyvíjejí v oblasti udržitelné módy studenti naší fakulty oborů Design oděvu, Design obuvi?