Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením metodiky práce.
V rámci praktické části jsou zpracovány výzkumy a analýzy. Na základě provedených výzkumů jsou následně naplněny cíle práce a zodpovězeny výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis topic is the use of PPC campaigns to year-on-year increase sales of the company. For the work, a company selling school bags was chosen. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of digital marketing and performance marketing. This part deals with segment characterisation of e-shop and the determination of work methodology, too.
Within the practical part research and analyzes are performed. Based on the performed research are then the goals of the work fulfilled and research questions are answered.
Digital marketing, Digital communication, Performance marketing, PPC
Rozsah průvodní práce
64 s. (96 159 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením metodiky práce.
V rámci praktické části jsou zpracovány výzkumy a analýzy. Na základě provedených výzkumů jsou následně naplněny cíle práce a zodpovězeny výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis topic is the use of PPC campaigns to year-on-year increase sales of the company. For the work, a company selling school bags was chosen. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of digital marketing and performance marketing. This part deals with segment characterisation of e-shop and the determination of work methodology, too.
Within the practical part research and analyzes are performed. Based on the performed research are then the goals of the work fulfilled and research questions are answered.
Digital marketing, Digital communication, Performance marketing, PPC
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska pro zpracování práce.
2. Stanovte cíl práce, definujte výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte a popište analyzovanou značku.
4. Realizujte kvalitativní šetření prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a A/B testování.
5. Proveďte komparativní analýzu dat z roku 2021 a 2022.
6. Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska pro zpracování práce.
2. Stanovte cíl práce, definujte výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte a popište analyzovanou značku.
4. Realizujte kvalitativní šetření prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a A/B testování.
5. Proveďte komparativní analýzu dat z roku 2021 a 2022.
6. Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing: strategy, implementation and practice. Seventh edition. Harlow: Pearson, 545 s. ISBN 978-1-292-24157-9.
HANLON, Annmarie, 2019. Digital marketing: strategic planning & integration. Los Angeles: SAGE, 395 s. ISBN 978-1-5264-2667-3.
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, Viktor. 2020. Internetový marketing:přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-5016-0.
DODSON, Ian, 2016. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley. ISBN 978-1-119-26570-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing: strategy, implementation and practice. Seventh edition. Harlow: Pearson, 545 s. ISBN 978-1-292-24157-9.
HANLON, Annmarie, 2019. Digital marketing: strategic planning & integration. Los Angeles: SAGE, 395 s. ISBN 978-1-5264-2667-3.
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JANOUCH, Viktor. 2020. Internetový marketing:přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-5016-0.
DODSON, Ian, 2016. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley. ISBN 978-1-119-26570-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaká a proč je elasticita poptávky v segmentu školních batohů pro děti?
2. Vysvětlete typy shody u klíčových slov např. v Google Ads.
3. Obsahovala PPC kampaň také vylučující klíčová slova? Pokud ne, proč?