Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is internal communication tools in the company. For the purpose of this thesis, the company BOSCH DIESEL s.r.o. based in Jihlava was selected. The theoretical part deals with the concepts of internal communication, corporate culture, public relations, internal communication tools and marketing research, which are used to understand the practical part of this thesis. At the beginning of the practical part, the company BOSCH DISEL s.r.o. and the communication channels used in the company are described. Furthermore, qualitative and quantitative research is used in the practical part. Based on all the processed data, the research questions and recommendations are then answered.
Klíčová slova
interní komunikace, marketingový výzkum, komunikace, public relations, firemní kultura, komunikační kanály, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
internal communication, marketing research, communication, public relations, company culture, communication channels, communication tools
Rozsah průvodní práce
70 s. (85481 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is internal communication tools in the company. For the purpose of this thesis, the company BOSCH DIESEL s.r.o. based in Jihlava was selected. The theoretical part deals with the concepts of internal communication, corporate culture, public relations, internal communication tools and marketing research, which are used to understand the practical part of this thesis. At the beginning of the practical part, the company BOSCH DISEL s.r.o. and the communication channels used in the company are described. Furthermore, qualitative and quantitative research is used in the practical part. Based on all the processed data, the research questions and recommendations are then answered.
Klíčová slova
interní komunikace, marketingový výzkum, komunikace, public relations, firemní kultura, komunikační kanály, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
internal communication, marketing research, communication, public relations, company culture, communication channels, communication tools
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl práce a výzkumné otázky.
2. Proveďte analýzu stávajících nástrojů interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Navrhněte a zrealizujte kvalitativní í a kvantitativní výzkum u předem zvolených cílových skupin.
4. Ze zjištěných dat a provedených analýz vyvoďte závěry, zodpovězte výzkumné otázky a proveďte celkové shrnutí marketingového výzkumu.
5. Ze zjištěných dat navrhněte opatření, která povedou k efektivnímu využívání interních komunikačních nástrojů ve zvolené firmě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl práce a výzkumné otázky.
2. Proveďte analýzu stávajících nástrojů interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Navrhněte a zrealizujte kvalitativní í a kvantitativní výzkum u předem zvolených cílových skupin.
4. Ze zjištěných dat a provedených analýz vyvoďte závěry, zodpovězte výzkumné otázky a proveďte celkové shrnutí marketingového výzkumu.
5. Ze zjištěných dat navrhněte opatření, která povedou k efektivnímu využívání interních komunikačních nástrojů ve zvolené firmě.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana, 2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 80- 251-1250-0.
HOLÁ, Jana, 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-2636-3
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-2648-4.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka, 2016. Interní komunikace je nutnost. Praha: DesignStudio s.r.o., ISBN 978-80-906367-0-5.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana, 2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 80- 251-1250-0.
HOLÁ, Jana, 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press, a.s., ISBN 978-80-251-2636-3
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-2648-4.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka, 2016. Interní komunikace je nutnost. Praha: DesignStudio s.r.o., ISBN 978-80-906367-0-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Na s. 34 uvádíte, že přehled hodnot je viditelně umístěn v kancelářích. Jak jsou ale tyto hodnoty pochopeny, přijaty a sdíleny?
Jak konkrétně byl dotazník distribuován? Proč byl zvolen počet dotazníků právě takto (416), při počtu zaměstnanců přes 4000?
Jak vnímáte fakt používání aplikace JOBka na soukromých zařízeních zaměstnanců s přihlédnutím k ochotě ji využívat? Jaké další limity a omezení, rizika z pohledu zaměstnanců aplikace má?