Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social networks of selected real estate agencies are analytically evaluated. Based on these input data, together with quantitative research examining the perception and attitudes of the target group towards the communication of real estate agencies, a project of strategic marketing communication on social networks for the BIDLI reality brand is developed. The project is subjected to economic and personnel requirements.
Klíčová slova
sociální sítě, realitní marketing, realitní kancelář, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
social networks, real estate marketing, real estate agency, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, marketing communication
Rozsah průvodní práce
128 s. (204 287 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social networks of selected real estate agencies are analytically evaluated. Based on these input data, together with quantitative research examining the perception and attitudes of the target group towards the communication of real estate agencies, a project of strategic marketing communication on social networks for the BIDLI reality brand is developed. The project is subjected to economic and personnel requirements.
Klíčová slova
sociální sítě, realitní marketing, realitní kancelář, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
social networks, real estate marketing, real estate agency, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, marketing communication
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace služeb se zaměřením na sociální sítě.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Proveďte situační analýzu a obsahovou analýzu sdělení na sociálních sítích, identifikujte cílové skupiny a jejich vnímání tohoto způsobu komunikace.
S využitím výsledků analýzy navrhněte projekt komunikační strategie na sociálních sítích ve vybrané firmě.
V závěru zhodnoťte cíle, odpovězte na výzkumné otázky a návrhy doplňte o ekonomickou a personální náročnost.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace služeb se zaměřením na sociální sítě.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Proveďte situační analýzu a obsahovou analýzu sdělení na sociálních sítích, identifikujte cílové skupiny a jejich vnímání tohoto způsobu komunikace.
S využitím výsledků analýzy navrhněte projekt komunikační strategie na sociálních sítích ve vybrané firmě.
V závěru zhodnoťte cíle, odpovězte na výzkumné otázky a návrhy doplňte o ekonomickou a personální náročnost.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0
EVANS, Liana. 2010. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media. Indianapolis, Ind.: Que, viii. 342 p. ISBN 9780789742841
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvin Publishing. 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2
STERNE, Jim. 2011. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Brno: Computer Press. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0
EVANS, Liana. 2010. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media. Indianapolis, Ind.: Que, viii. 342 p. ISBN 9780789742841
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvin Publishing. 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2
STERNE, Jim. 2011. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Brno: Computer Press. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Juříková) ve svém posudku položila jednu otázku:
Sestavte SWOT analýzu, která bude shrnovat objektivní a podložené závěry analýz, příp. šetření. Jak se liší od vaší původní SWOT uvedené v odevzdané práci?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Zábojová):
1. Proč jste ve své práci zvolila jako sekundární cílovou skupinu mladé ve věku 18 – 24 let? Nebylo by vhodnější cílit na starší (ekonomicky a finančně stabilní) skupiny?